hvad laver I i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. marts 2013

hannetheis

Hvad laver I i weekenden med jeres børn.
Hveranden weekend er manden på job og har derfor bilen.
Syntes tit jeg står i hvad skal vi lave problemerne. Har 2 drenge på 2 og 5 år. De er gode til at lege sammen men har os behov for at jeg er med.
Vi har ikke så mange muligheder i vores område og familien bør et stykke væk.
Vi tegner, leger med deres legetøj, modelervoks eller er i haven, bager.
Men syntes stadig tit jeg keder mig hjemme.
Hvad laver i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

K&S

hannetheis skriver:

Syntes tit jeg står i hvad skal vi lave problemerne. Har 2 drenge på 2 og 5 år. De er gode til at lege sammen men har os behov for at jeg er med.
Hvad laver i

Anton elsker at være på biblioteket, så det er vi tit lørdag formiddag

Og ellers kan vi godt finde på at tage en tur med bussen eller toget - bare for fornøjelsens skyld, Anton elsker det...!

Måske I kan købe en spirekasse og så krydderurter eller andre gode ting i, som så kan plantes ud, når det bliver lidt lunere i vejret

Anmeld

17. marts 2013

optimistmor

vi går i skoven, til stranden når vejret bir varmere igen, går en tur rundt til de nærmeste legepladser med en bold eller andet... fodrer ænder er et kæmpe hit her! det ser lidt komisk ud når ænderne skøjter efter brød, om kap med mågerne... men ellers hjemmehygge med at tegne, modellervoks, perleplader, og når kæresten er hjemme kan vi så finde på at køre en tur, bare for at komme ud og væk fra det vandte, weekend hygge med tv kan jeg ikke da min dreng ikke er til at tvinge foran et tv eller film øv! kører futtogbane, leger hest, han hjælper med at lave mad. :-)

Anmeld

17. marts 2013

Troldemommi

hannetheis skriver:

Hvad laver i

puhha jeg syntes vores weekender suser afsted, vi går ture og ser på dyrene her omkring, vi tager ind til silkeborg på biblioteket eller går lidt i butikker, vi tager ind til århus og går i svømmehallen, og så syntes jeg rigtig tit vi skal til et eller ander familie eller venner tamtam  og så går vi til rytmik og tumletegn.

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.