Hjælp vedrørene samværd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Anonym trådstarter

Hej Alle...
Jeg skriver her i håb om i kan svare på nogle spørgsmål. eler komme med et godt råd måske.
Jeg flyttede fra min ex i januar, da han drak en del og vi skæntes meget.
Vi har to børn sammen og nu bliver han ved med at generer mig og siger han vil tage vores børn, hvis ik jeg kommer tilbage. hvor stor er chance for han kan det? han siger han vil få forældermyndiheden,fordi det var mig der gik og fordi han siger han vil sige i amtet at jeg er en dålig mor.
kan man få hjælp i amtet? eler hva gør man?

kh en mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Vingummien

Den med det er dig der er gået kan han kun bruge hvis du er flyttet rigtig langt væk.

Hvis jeg var dig vil jeg ringe til amtet imorgen og forklare dem situationen og sig at han drikker og det var en af grundende til du gik fra ham.
Han kan ik bare sådan lige få dem, de tror ik bare på ting han siger sådan uden videre, det behøves du ik være bange for.
Og hvis i modsiger hinanden konstant jamen så finder de en måde og finde ud af hvem der har ret.

Men hvis du kontakter dem først og forklare dem din situation og siger du vil gerne have han ser dem, men du ved ik hvordan pga han drikker og truer på den måde så du er nervøs for hvad han vil gøre, så skal de nok hjælpe dig.

Anmeld

23. juni 2009

Ayasmor

Anonym skriver:

Hej Alle...
Jeg skriver her i håb om i kan svare på nogle spørgsmål. eler komme med et godt råd måske.
Jeg flyttede fra min ex i januar, da han drak en del og vi skæntes meget.
Vi har to børn sammen og nu bliver han ved med at generer mig og siger han vil tage vores børn, hvis ik jeg kommer tilbage. hvor stor er chance for han kan det? han siger han vil få forældermyndiheden,fordi det var mig der gik og fordi han siger han vil sige i amtet at jeg er en dålig mor.
kan man få hjælp i amtet? eler hva gør man?

kh en mor

Kære ano... Øv hvor lyder han til at opfører sig rigtig egoistisk... Hvad ville han få ud af at opfører sig på denne måde?? At det er dig der er gået fra ham, tror jeg ikke har noget at sige i forhold til forældremyndigheden over jeres børn. Som jeg har forstået det skal der rigtig meget til før de går ind og ændrer på den fælles forældremyndighed. Synes du skal prøve at ringe ind i statamtet og fremlægge problemstillingen for dem. De kan vejlede dig rigtig godt i hvordan og hvorledes, men jeg tror næppe at han ville få tildelt forældrermyndigheden på så tyndt et grundlag som ondsindende rygter.

Håber at det hele ordner sig for dig, og dine bærn.
Knus sara

Anmeld

23. juni 2009

Mimic

i realiteten kan du få den fulde forældre myndighed uden problemer... i og med at han drikker og truer dig på den måde, burde det være nok...
bare fordi du går er det ikke ensbetydende med at ahn skal have forældre myndigheden og du er absolut ikke en dårlig mor når du varetager dine børns interesse og flytter fra en far der ikke er til at stole på fordi han drikker...
held og lykke med det hele, og skynd dig at få fat i statsforvaltningen så i kan få fundet ud af hvad der skal ske...

og held og lykke fra LInda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.