Gave eller hvad...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
5 svar
2 synes godt om
17. marts 2013

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har en veninde som netop er blevet gift i al hemmelighed på rådhuset.. venindeflokken fik en sms i går om den glædelige nyhed..

Til sommer skal vi til bryllup hos en anden veninde, i kirke med stor fest efterfølgende... Vi har et fast gavebudget (500 kr pr par) og køber selvfølgelig gave til dem vi skal til bryllup hos til sommer..

Nu snakker vi så om hvad vi skal gøre for den veninde der blev hemmeligt gift i går.... Hvad skal de have??:....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har en veninde som netop er blevet gift i al hemmelighed på rådhuset.. venindeflokken fik en sms i går om den glædelige nyhed..

Til sommer skal vi til bryllup hos en anden veninde, i kirke med stor fest efterfølgende... Vi har et fast gavebudget (500 kr pr par) og køber selvfølgelig gave til dem vi skal til bryllup hos til sommer..

Nu snakker vi så om hvad vi skal gøre for den veninde der blev hemmeligt gift i går.... Hvad skal de have??:....

Skal siges at jeg selv blev gift sidste år.... så selvom jeg ikk rigtig mener vi skal give 500 kr for nogle der er blevet hemmelig gift, så føler jeg mig smålig hvis jeg siger det til veninderne....

Anmeld

17. marts 2013

Dinna88

Jeg ville ikke give dem noget særligt, når de har valgt at holde bryllup på den måde. Måske nogle fine blomster

Min søster og svoger gav os besked måske 3 dage inden deres bryllup - de fik også en masse blomster 

Jeg synes ikke man kan forvente noget som helst.

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Jeg ville ikke give dem noget særligt, når de har valgt at holde bryllup på den måde. Måske nogle fine blomster

Min søster og svoger gav os besked måske 3 dage inden deres bryllup - de fik også en masse blomster 

Jeg synes ikke man kan forvente noget som helst.

Det tænker jeg nemlig heller ikke... Tror faktisk de ville synes det ville være akavet pludselig at få en kæmpe gave... nogle dage efter deres hemmelige bryllup..

Hm men nu blir der nok et rama skrig i min veninde flok..

Anmeld

17. marts 2013

Dinna88

Anonym skriver:

Det tænker jeg nemlig heller ikke... Tror faktisk de ville synes det ville være akavet pludselig at få en kæmpe gave... nogle dage efter deres hemmelige bryllup..

Hm men nu blir der nok et rama skrig i min veninde flok..

Så lad der da blive det Det kan da ikke være dit problem.

Anmeld

17. marts 2013

CaWi

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg vil også sige blomster. Eller sådan en smartbox hvor de lige får til en brunch eller andet lign.
Synes heller ikke det skal være noget stort når de har valgt at blive gift i hemmelighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.