Det der tøj ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
12 svar
5 synes godt om
17. marts 2013

simone_jacobsen

... Og størrelser syntes, for mig, at være én by i Rusland..

Har primært Name It, Hummel, Katvig og Småfolk til min dreng men fordi han, fra den ene dag til den anden, voksede en størrelse måtte jeg hurtigt anskaffe mig nogle bodyer, hvilket blev Pippi og BeKids fra BabySam.. Men når jeg giver ham dem på, er de jo KÆMPE!! Syntes at de er mega brede hvilket gør, at halsen sidder halvt nede på brystet af ham Så kan man jo klive i tvivl, er han nu også vokset ud af denne størrelse, eller er det simpelthen bare tøjet ??

Oplever i andre også meget stor forskel på tøjet, hvordan deres størrelser er og hvordan det sidder på jeres børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

FrkZier

simone_jacobsen skriver:

Har primært Name It, Hummel, Katvig og Småfolk til min dreng men fordi han, fra den ene dag til den anden, voksede en størrelse måtte jeg hurtigt anskaffe mig nogle bodyer, hvilket blev Pippi og BeKids fra BabySam.. Men når jeg giver ham dem på, er de jo KÆMPE!! Syntes at de er mega brede hvilket gør, at halsen sidder halvt nede på brystet af ham Så kan man jo klive i tvivl, er han nu også vokset ud af denne størrelse, eller er det simpelthen bare tøjet ??

Oplever i andre også meget stor forskel på tøjet, hvordan deres størrelser er og hvordan det sidder på jeres børn??

baby tøj kan variere MEGET i str. alt efter mærke - fuldstændig ligesom tøj til voksne..

jeg har en body i str. 50 liggende der er STØRRE end en anden jeg har i str. 56 fra et andet mørke

Anmeld

17. marts 2013

Laulund87

Der er nogle tøjmærker der er til brede børn og nogle er til smalle børn. Jeg fik en bunke helt nyt tøj til Maria, men hun kunne ikke bruge det fordi det var alt for bredt til hende og det faldt ned over skuldrene.

Hun har noget tøj i str 98 der passer helt fint og noget andet i str 98 hun svømmer og sejler i. Man kan aldrig regne med størrelsen i tøjet for det svinger SÅ meget fra mærke til mærke.

Anmeld

17. marts 2013

modesty

simone_jacobsen skriver:

Ja. 

Anmeld

17. marts 2013

simone_jacobsen

Han har lige haft en body fra BeKids på, den var alt for bred og faldt ned på brystet og over skuldrene, nu har jeg så givet ham en Pippi på, igen, alt for bred, virker faktisk for lille, og ærmerne er for korte ??

Det er da helt vildt så stor forskel der er og så er det da klart, at man køber sig fattig i tøj
Det skal måske lige nævnes, at han er præcis 2 måneder i dag. Det kan da ikke være rigtigt, hvis han skal bruge størrelse 68 ??

Anmeld

17. marts 2013

modesty

simone_jacobsen skriver:

Han har lige haft en body fra BeKids på, den var alt for bred og faldt ned på brystet og over skuldrene, nu har jeg så givet ham en Pippi på, igen, alt for bred, virker faktisk for lille, og ærmerne er for korte ??

Det er da helt vildt så stor forskel der er og så er det da klart, at man køber sig fattig i tøj
Det skal måske lige nævnes, at han er præcis 2 måneder i dag. Det kan da ikke være rigtigt, hvis han skal bruge størrelse 68 ??

Det vil nok være en god idé at købe noget i 62 i de mærker du plejer at bruge.

Anmeld

17. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

simone_jacobsen skriver:

jeps...

Freya er 11 mdr og laver man sammenligning er nogle af hendes str 74 bukser lige så lange i ben som nogle i str 80. Og det samme gælder med bluser...

Vi holder os mest til name it body'er, de passer perfekt.

Men nu er freya også en bettefis, så selv hendes vinterjakke er en str 62/68 og en i mg er 11 dage yngre og har i samme mærke og model (bare drengefarver) den i str 80/86.

Anmeld

17. marts 2013

K&S

simone_jacobsen skriver:

Jeg har ikke prøvet BeKids, men Pippi kunne Anton ikke bruge, netop fordi de var SÅ brede

Anmeld

17. marts 2013

K&S

simone_jacobsen skriver:

Du kan faktisk få fine body´er i Bilka - nogle gange til 10-15 kroner stk. - eller har jeg altid brugt body´er fra Name It eller H&M

Anmeld

17. marts 2013

Louise H.

Jeg synes også de er meget brede!
Jeg holder mig primært til H&Ms basis bodys, de sidder bare bedst på Isabella og passer nogenlunde i forhold til alder og størrelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.