Hvor tit har jeres børnehavebørn legekammerater med hjemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2013

Tip!

Min søn er 4 1/2 år og har ikke behov for at få legekammerater med hjem. Han er FLAD for energi når jeg henter ham kl 15.

Han har snakket om at han gerne vil hjem til/have med hjem en af pigerne, men så bliver det en dag hvor jeg kan hente dem tidligt, så de kan få noget ud af lege daten uden at de er alt for flade for engeri..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

MortilElias2010

Vores søn på 3,5 har netop været med sin nye bedste ven hjemme for første gang

Da det er helt nyt for mig, er jeg simpelthen kommet i tvivl om hvornår det så vil være passende at invitere bedstevennen på besøg?

Hvor tit og med hvor hvilket mellemrum har jeres børn (ca samme alder) legekammerater med hjemme/er på besøg hos dem?

Vi har stadigvæk første besøg både den ene og den anden vej til gode - men ser frem til det når vi engang får nokket os sammen til at gøre noget ved det, for han kan med mange i børnehaven og har allerede nogen faste. Så må få sparket igang  Elias er 3 år og 2 måneder  Og har udtrykt lyst til at få en eller flere med hjem, så det virker naturligt at arbejde i den retning 

Anmeld

8. april 2013

Brams

Anonym skriver:

Vores søn på 3,5 har netop været med sin nye bedste ven hjemme for første gang

Da det er helt nyt for mig, er jeg simpelthen kommet i tvivl om hvornår det så vil være passende at invitere bedstevennen på besøg?

Hvor tit og med hvor hvilket mellemrum har jeres børn (ca samme alder) legekammerater med hjemme/er på besøg hos dem?

Min datter havde sin første legeaftale (hjemme hos en veninde) da hun var 3 år og 3 mdr., hun har siden haft besøg herhjemme 2 gange og været 1 gange ude hos en igen. Så ca. 1 gang om måneden og det er altid når hun eller "den anden part" spørger efter det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.