Nu har jeg bestemt mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
6 svar
6 synes godt om
16. marts 2013

MyLove E

Jeg har haft meget svær ved at finde ud af om jeg skulle holde stor fest her til maj når jeg bliver 30.. Men det kan jeg på ingen måde overskue..

Så jeg har tænkt mig at være lige så anderledes som jeg plejer så i stedet for at fejre rund fødselsdag som alle andre. Vil jeg holde en kæmpe 31 års fødselsdag næste år:-):-):-) Som også bliver en " se-mig-jeg-er-helt-rask-nu" fest:-):-)

Kan mærke inden i at det har jeg det godt med:-):-):-[

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Jeg har haft meget svær ved at finde ud af om jeg skulle holde stor fest her til maj når jeg bliver 30.. Men det kan jeg på ingen måde overskue..

Så jeg har tænkt mig at være lige så anderledes som jeg plejer så i stedet for at fejre rund fødselsdag som alle andre. Vil jeg holde en kæmpe 31 års fødselsdag næste år:-):-):-) Som også bliver en " se-mig-jeg-er-helt-rask-nu" fest:-):-)

Kan mærke inden i at det har jeg det godt med:-):-):-[

Det er en god idé - det aftalte jeg også med mig selv sidste år og nu fylder jeg 31 år om 3 dage og har desværre ingen stor fest planlagt, så har udskudt den lidt endnu  

Håber du får en rigtig god fest næste år!

/Fenja

Anmeld

16. marts 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Det er en god idé - det aftalte jeg også med mig selv sidste år og nu fylder jeg 31 år om 3 dage og har desværre ingen stor fest planlagt, så har udskudt den lidt endnu  

Håber du får en rigtig god fest næste år!

/Fenja

Tillykke med de 31 lige om lidt:-)

Anmeld

16. marts 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Tillykke med de 31 lige om lidt:-)

Jo tak! I år synes jeg egentlig bare at det skal "overståes" og så må vi se om der kommer en fest senere på året, eller næste år - og ellers så må jeg jo holde et brag af en fest når jeg bliver 40

Anmeld

16. marts 2013

MyLove E

Fenja09 skriver:

Jo tak! I år synes jeg egentlig bare at det skal "overståes" og så må vi se om der kommer en fest senere på året, eller næste år - og ellers så må jeg jo holde et brag af en fest når jeg bliver 40

Ja eller så gør det når du har lyst:-):-):-):-)

Anmeld

16. marts 2013

Fenja09

Tauf skriver:

Ja eller så gør det når du har lyst:-):-):-):-)

Ja, det er nok det bedste man kan gøre

Ellers er en tema-fest aldrig af vejen!

Anmeld

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes det lyder som en fantastisk god plan! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.