Hvornår havde i en positiv G-test ?? afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår havde i en positiv G-test ? Målt ud fra de termins beregner, der findes her og andre steder på nettet. Beregnet fra mens og ikke fra ÆL

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.065 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2013

Christina74

Jeg er et testmonster 

Og har G-testet dagligt siden 2+4 

Jeg har haft symptomer på ''indbilsk'' graviditet, siden den dag og er slet ikke sikker på at jeg er gravid.

Men mens vi venter, kunne jeg jo lige høre jer om hvornår i kunne få de 2 fantastiske streger frem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

MariaKyedDK

Christina V Skov skriver:

Jeg er et testmonster 

Jeg har haft symptomer på ''indbilsk'' graviditet, siden den dag og er slet ikke sikker på at jeg er gravid.

Men mens vi venter, kunne jeg jo lige høre jer om hvornår i kunne få de 2 fantastiske streger frem 

4+0 , en dag over tid.

Anmeld

16. marts 2013

LR85

4+6

Anmeld

16. marts 2013

Benjamins'mor

11+2 og 5+5.

Så har stemt blankt.

Anmeld

16. marts 2013

Kløver

Jeg har stemt 5+

Med min søn fik vi scannkng hvor de kunne se jeg havde haft øl men ikke skulle forvente jeg var gravid, så startede i metforminbehandling, og efter en uge troede jeg at jeg havde bivirkninger men testede så positivt og var der ca 5 uger henne

Med lillesøster var det noget helt rod så har ca været 5 uger men lidt svært at bedømme da der var så meget rod, hoppede en mens over, og testede falsk positiv før jeg var gravid og blev sat ialt en måned tilbage frem til nf

Anmeld

17. marts 2013

Clisolka

Jeg er et testmonster 

Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden testede jeg positivt 4+1 - denne gang var jeg 4+2 

Anmeld

17. marts 2013

Stivdie

Jeg er et testmonster 

Jeg testede først i 4+0 (iflg terminsberegneren herinde) og der var den bragende positiv, så har sikkert kunnet teste før. Men da min mens har været meget uregelmæssig, kan jeg også godt risikere at være lidt længere henne end jeg går og tror

Anmeld

17. marts 2013

FrkZier

Jeg er et testmonster 

første gang meget svagt 5+ og først tydligt 6+

nu har anden gang har den ca været 4+3 eller sådan uden at være helt sikker..

Anmeld

17. marts 2013

Christina74

Babymor2010 skriver:

Da jeg var gravid med min datter for 3 år siden testede jeg positivt 4+1 - denne gang var jeg 4+2 

Testede du før dette ? bare med negativt resultat ?

Anmeld

17. marts 2013

Christina :-)

Den her gang testede jeg 3+3 mega negativ så igen 4+1 posetiv:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.