Har ingen æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Den ene kan måske være lidt mere sensitiv?

Jeg ville prøve igen i næste cyklus (hvis du har haft æl, kommer din mens jo)

Ja har bare ikke haft det problem før nu, efter jeg har været på minipiller som har forværret min pco, øv
Mange tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg frygter at jeg ingen æl har, da jeg har pco.
Jeg har testet for æl og den blev mere og mere tydelig, og troede den så var positiv, men viste negativ på den digitale, nu er den faldet helt og test stregen er nu blevet utydelig igen både på den alm og digitale og digital har hele tiden været negativ. Den mest tydelige test kom farven næsten med det samme hvor den anden tog rigtig længe om at få farve og er blevet tydeligere efter tid, inden jeg fik taget et billede, så den er klart negativ
Frygter nu jeg ikke når at producere nok LH hormon til at give æl

Hvad siger i, lægger billeder ind af begge teste, er jeg bare for dum til at aflæse testene eller kan mangel på LH være svaret vi har fået besked af klinikken at holde øje da vi starter i behandling om 2 mdr (må af bla den årsag ikke blive gravid inden)

Øhhhhh...er det behandling for barnløshed? Det er vel kun godt, hvis I klarer den selv inden? Indsæt forvirret smiley.....

Anmeld

16. marts 2013

Maja88

Anonym skriver:

I går aftes da jeg var på toilet, lavede jeg 2 teste, først det første billede og så en digital som via stregerne minder om den alm, (billede 2) men viste negativ i den digitale rude ( en tom rund cirkel, hvor der burde være en smiley)
I dag tog jeg to teste igen, da jeg pga 1 alm test forventede positiv, fik jeg i stedet billede 3+4 og en tom rund cirkel i digitalfeltet

Giver det mere mening ?

Hehe slet ikke

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Øhhhhh...er det behandling for barnløshed? Det er vel kun godt, hvis I klarer den selv inden? Indsæt forvirret smiley.....

Forstår du virker forvirret, men hvad jeg forstod havde noget at gøre med risiko for abort og graviditet uden for livmoderen osv, men ja virker som modsat verden at man ikke må blive gravid, for at opnå ønsket om et barn

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Hehe slet ikke

Billede 1 og 2 er lavet på samme tid. Billede 2 er en testpind taget ud af den digitale test, som viste negativ i svar ruden, selve testeren er ikke med på billedet

Anmeld

16. marts 2013

Muffinmus

Men er et af kendetegnene ved pco netop ikke at man kan have fint udslag på LH men netop alligevel ikke får ÆL pga cysterne osv??
Altså at man sagtens kan se hormonet stiger men at man desværre alligevel ingen ÆL har.

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Men er et af kendetegnene ved pco netop ikke at man kan have fint udslag på LH men netop alligevel ikke får ÆL pga cysterne osv??
Altså at man sagtens kan se hormonet stiger men at man desværre alligevel ingen ÆL har.

Må indrømme jeg ikke ved det, da jeg før har kunnet bruge de digitale æl test og blive gravid, men min pco er blevet en del forværret efter brug af minipiller, og har fået flere cyster, det har vist et er en bivirkning fra minipillerne, havde jeg vidst det havde jeg aldrig taget dem
Men måske det var en mulighed, men hvor er det bare øv da vi så er nød til behandlingen uanset hvad

Anmeld

17. marts 2013

Muffinmus

Anonym skriver:

Må indrømme jeg ikke ved det, da jeg før har kunnet bruge de digitale æl test og blive gravid, men min pco er blevet en del forværret efter brug af minipiller, og har fået flere cyster, det har vist et er en bivirkning fra minipillerne, havde jeg vidst det havde jeg aldrig taget dem
Men måske det var en mulighed, men hvor er det bare øv da vi så er nød til behandlingen uanset hvad

Tja

Anmeld

17. marts 2013

Muffinmus

Prøver lige igen...
Min bekendte havde samme problem men fik nogle akupunktur behandlinger. Kan ikke huske hvor mange men 2 mdr efter blev hun gravid. De havde så også sex jævnligt for at blive det, tror hver anden dag fra dag 10-20 men der kom jo så også noget ud af det.

Anmeld

17. marts 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Prøver lige igen...
Min bekendte havde samme problem men fik nogle akupunktur behandlinger. Kan ikke huske hvor mange men 2 mdr efter blev hun gravid. De havde så også sex jævnligt for at blive det, tror hver anden dag fra dag 10-20 men der kom jo så også noget ud af det.

Jeg skal holde øje da vi skal i behandling, så lægen anbefalede det

Jeg havde faktisk tænkt at starte op til zoneterapi inden længe, så kroppen er godt klar når vi starter så skulle jeg måske gøre, akupunktur har desværre ikke virket før og er dobbelt så dyrt som zoneterapien som jeg har gode erfaringer med. Men tak for rådet, vil hurtigere få bestilt tid til zoneterapi i stedet og håbe det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.