Første aften uden min lille mand.....! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
7 svar
4 synes godt om
16. marts 2013

dola

Er studerene og ved at skrive speciale, og trængte til ro så håbede manden bare ville tage ham den lille, MEN han tog han med op i sommerhus.

Så nu sidder jeg alene hjemme arbejder, gør rent og tuder på skift, FUCK hvor synes jeg det er hårdt, jeg ammede til han var lige over 10 måneder, så virkede han ikke interesseret i det mere...

Synes bare det er rådent fucking hårdt at undvære, og det gør det ikke bedre at jeg ikke tror min kæreste tilgodeser den lilles behov det er han ALT for egoistisk til... SUK Selv om jeg prøver at nyde det også... men altså...

Savner min lille mand...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Loa

Hvorfor tror du ikke din kæreste tilgodeser hans behov?

Ville godt nok heller ikke være helt tryg hvis jeg ikke stolede på min kæreste kunne klare det.... Men synes nu der er tendens til mændene klarer det bedre når vi ikke er der

Han er jo far, så tror du ikke han klarer det?

Anmeld

17. marts 2013

dola

Loa skriver:

Hvorfor tror du ikke din kæreste tilgodeser hans behov?

Ville godt nok heller ikke være helt tryg hvis jeg ikke stolede på min kæreste kunne klare det.... Men synes nu der er tendens til mændene klarer det bedre når vi ikke er der

Han er jo far, så tror du ikke han klarer det?

Tjo han klarer det nok, men han kan bare ikke læse sønnike særligt godt. Den ene dag havde han slået sig, og min kæreste havde besøg og sagde jamen han slog sig slet ikke og er nok bare hys.
Jeg kunne hører det var mere end det, gik hen og tog ham op og han blødte ved fortænderne...
Og når han er ude tørre han bare ungen af på sin familie, ser ikke når han er sulten eller træt. følger ikke drengens rytme, men sin egen... SUK

Han er verdens bedste legefar, men synes ikke han opfylder de basale behov ordenligt...

Anmeld

17. marts 2013

Kay

dola skriver:

Tjo han klarer det nok, men han kan bare ikke læse sønnike særligt godt. Den ene dag havde han slået sig, og min kæreste havde besøg og sagde jamen han slog sig slet ikke og er nok bare hys.
Jeg kunne hører det var mere end det, gik hen og tog ham op og han blødte ved fortænderne...
Og når han er ude tørre han bare ungen af på sin familie, ser ikke når han er sulten eller træt. følger ikke drengens rytme, men sin egen... SUK

Han er verdens bedste legefar, men synes ikke han opfylder de basale behov ordenligt...

så har han jo en god mulighed for at lære det nu  kan godt forestille mig det er hård... og selvom min mand godt kan følge hendes behov... selvom han har lidt svært ved at læse hende... så ville jeg også havde en knude i maven over at han var taget afsted med hende

Anmeld

17. marts 2013

Loa

dola skriver:

Min mand var også viiiilirkelig længe om at lære vores datter at kende, men den eneste måde han kan det på er ved at være alene med hende...
Selvom jeg også altid føler at jeg ved bedst og kan bedst, så ved jeg at han også sagtens kan...

Så medmindre du tror at han decideret bliver udsat for omsorgssvigt så tror jeg "bare" du skal se det som en god mulighed for de lærer hinanden godt at kende...

Selvom det er nemmere sagt end gjort, det ved jeg

Anmeld

17. marts 2013

dola

Kay skriver:

så har han jo en god mulighed for at lære det nu  kan godt forestille mig det er hård... og selvom min mand godt kan følge hendes behov... selvom han har lidt svært ved at læse hende... så ville jeg også havde en knude i maven over at han var taget afsted med hende

Det gik vist ok, jeg fik en hel nats søvn, og nu hvor de er kommet hjem ligger min kæreste på sofaen og min søn i barnevognen. Var vist hårdt for dem begge..

Anmeld

17. marts 2013

dola

Loa skriver:

Min mand var også viiiilirkelig længe om at lære vores datter at kende, men den eneste måde han kan det på er ved at være alene med hende...
Selvom jeg også altid føler at jeg ved bedst og kan bedst, så ved jeg at han også sagtens kan...

Så medmindre du tror at han decideret bliver udsat for omsorgssvigt så tror jeg "bare" du skal se det som en god mulighed for de lærer hinanden godt at kende...

Selvom det er nemmere sagt end gjort, det ved jeg

Absolut ingen omsorgssvigt!!

Men alt i alt gik det vest fint, jeg fik en hel nats søvn, eller næsten da og nu hvor de er kommet hjem ligger min kæreste på sofaen og min søn i barnevognen. Var vist hårdt for dem begge..

Og jeg glæder mig bare over at min lille mand er hjemme igen!!

Anmeld

17. marts 2013

Kay

dola skriver:

Det gik vist ok, jeg fik en hel nats søvn, og nu hvor de er kommet hjem ligger min kæreste på sofaen og min søn i barnevognen. Var vist hårdt for dem begge..

hihi det tror jeg også... men dejligt du fik søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.