Sikke en uge.... Nu måske med skoldkopper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.215 visninger
23 svar
5 synes godt om
16. marts 2013

Miss BananaHammock

Søndag blev vi indlagt med den bette på børmeafdelingen da han havde feber og ikke ville spise noget. Så kom der diarre og den døjede han med indtil idag. Nu her til middag har jeg opdaget små røde knopper på ben, arme og hals - mon vi så skal igennem skoldkopper nu?!

Det er da lidt hårdt at have syge børn - synes næsten manden er nemmere

Har jeres haft skoldkopper så tideligt? (Alexander er 3 måneder)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

AnthonsMor

Miss BananaHammock skriver:

Søndag blev vi indlagt med den bette på børmeafdelingen da han havde feber og ikke ville spise noget. Så kom der diarre og den døjede han med indtil idag. Nu her til middag har jeg opdaget små røde knopper på ben, arme og hals - mon vi så skal igennem skoldkopper nu?!

Ingen erfaring, men sikke en omgang for bette manden!

Jeg håber det bare er varmeknopper han har fået og ikke skoldkopper!

God bedring med ham!

Anmeld

16. marts 2013

Jibbe

Frej havde skoldkopper da han var 3 mdr. Han havde mange men virkede kun besværet og ked 1 enkelt dag hvor feberen var på sit højeste. Så jeg synes faktisk det gik ret nemt. De siger jo mindre børnene er - jo mindre påvirket af skoldkopperne.
God bedring med ham!

Anmeld

16. marts 2013

Miss BananaHammock

Martsbaby skriver:

Ingen erfaring, men sikke en omgang for bette manden!

Jeg håber det bare er varmeknopper han har fået og ikke skoldkopper!

God bedring med ham!

Ja det kunne være rart

Anmeld

16. marts 2013

Miss BananaHammock

Jibbe skriver:

Frej havde skoldkopper da han var 3 mdr. Han havde mange men virkede kun besværet og ked 1 enkelt dag hvor feberen var på sit højeste. Så jeg synes faktisk det gik ret nemt. De siger jo mindre børnene er - jo mindre påvirket af skoldkopperne.
God bedring med ham!

Det har jeg godt hørt. Alexander har dog ikke feber så er i tvivl om det overhovedet er det. Synes godt vi liige kunne bruge et par dage uden sygdom inden den næste

Anmeld

16. marts 2013

GUSO

Jeg tænker om det måske kan være feber udslæt når nu han har haft feber.. Det har min store pige haft, kan se ret voldsomt ud god bedring

Anmeld

16. marts 2013

Miss BananaHammock

GUSO skriver:

Jeg tænker om det måske kan være feber udslæt når nu han har haft feber.. Det har min store pige haft, kan se ret voldsomt ud god bedring

Det kunne det selvfølgelig godt være. Han har bare været feberfri siden vi blev udskrevet i tirsdags.

Men også derfor jeg i tvivl om det er skoldkopper - altså når han ikke har feber.

Anmeld

16. marts 2013

nielsen80

Jamen søde altså.

Synes du skal tage til læge og få det tjekket - for en sikkerheds skyld -, han er altså kun 3 mdr. Og sig til hvis du ikke kan overskue onsdag, så finder vi en anden dag.

Kæmpe kram

Anmeld

16. marts 2013

GUSO

Det kunne det selvfølgelig godt være. Han har bare været feberfri siden vi blev udskrevet i tirsdags.

Men også derfor jeg i tvivl om det er skoldkopper - altså når han ikke har feber.

Ja det ved jeg ikke lige så, bum bum er der blærer i knopperne?? Håber snart han bliver frisk igen

Anmeld

16. marts 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Jamen søde altså.

Synes du skal tage til læge og få det tjekket - for en sikkerheds skyld -, han er altså kun 3 mdr. Og sig til hvis du ikke kan overskue onsdag, så finder vi en anden dag.

Kæmpe kram

Han er heldigvis glad nok, sover bare en del. Så jeg tror sagtens jeg kan overskue det - men vi kan lige snakkes ved om ikke andet skal vi komme så Karla kan få det overstået

Men nok en go' ide med lægen. Holder meget øje med hans temperatur og får han feber ringer jeg til lægevagten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.