hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. marts 2013

kriknu

Jeg kunne virkelig godt trænge til en god gang hygge, jeg hoster uafbrudt, jeg har været ved lægen og få målt infektionstal og der var intet.

Efter påske gælder det en lungefunktionstest da de tror hosten skyldes en forværring af min astma ... SUK!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

Billemyre

Æv, det lyder da rigtig træls!
Håber, de finder ud af at det bare er en passerende lille et-eller-andet, som ikke er noget mere alvorligt.

Hvad skal hyggetråden handle om?

Jeg kan da i hvert fald sige, at jeg om lidt skal ha' lidt sen morgenmad - Igår fejrede jeg en venindes fødselsdag med dame-aften; Middag, bowling og drinks og kom først hjem kl. 5:30 imorges. (Jeg går aldrig i byen og drikker aldrig (det gjorde jeg så heller ikke igår, da jeg var i bil), så det er meget ulig mig at være ude på den måde, hehe!)
Nu har jeg fået par timers søvn og er monster sulten

Hvad skal du lave på sådan en smuk lørdag?

Anmeld

16. marts 2013

kriknu

Billemyre skriver:

Æv, det lyder da rigtig træls!
Håber, de finder ud af at det bare er en passerende lille et-eller-andet, som ikke er noget mere alvorligt.

Hvad skal hyggetråden handle om?

Jeg kan da i hvert fald sige, at jeg om lidt skal ha' lidt sen morgenmad - Igår fejrede jeg en venindes fødselsdag med dame-aften; Middag, bowling og drinks og kom først hjem kl. 5:30 imorges. (Jeg går aldrig i byen og drikker aldrig (det gjorde jeg så heller ikke igår, da jeg var i bil), så det er meget ulig mig at være ude på den måde, hehe!)
Nu har jeg fået par timers søvn og er monster sulten

Hvad skal du lave på sådan en smuk lørdag?

Det er rigtig træls, men jeg håber at det går over inden så jeg måske kan ringe og få det aflyst hvis man kan sådan noget 

Jeg aner det ikke, jeg synes bare at det bliver lidt kedeligt i længden bare at ligge her og ligge, så jeg tænker alt og intet? 

Puha en bytur, det kunne nu være lidt rart hvis ikke man lå med en kæmpe mave og var gravid... Der går jo nok en del tid før jeg tager i byen igen, selvom jeg jo i teorien godt kunne gøre det og så holde mig til colaen  haha, ej jeg nyder faktisk at ligge hjemme og slappe af med en god film i stedet for at sidde inde i byen og være ... fuld 

men jeg håber da at du havde en god aften/nat så! 

hmm... jeg tror bare jeg skal ligge her på sofaen og fylde det meste af dagen, blvier nok nødt til at rejse mig en gang i mellem

Anmeld

16. marts 2013

Billemyre

Hehehe, jeg købte også bare en cola - Det fungerede fint
Men igen, jeg er jo også vant til ikke at drikke, så for mig var det helt naturligt!

Jeg er slet ikke nogen fest-abe og er mest typen der, som du siger, bedst kan lide at være derhjemme med en god film, lidt lækkert og en kop te
.... Og jeg er ikke engang gravid!
Men jo tak, det var nu smadder hyggeligt

Din plan for dagen lyder nu altså ganske dejlig, selvom der ikke skal ske det store
(Man får vel også rørt sig rigeligt ved at rejse sig for at tisse eller hente noget lækkert i køkkenet?)
Så god fornøjelse - Og god bedring

Anmeld

16. marts 2013

kriknu

Billemyre skriver:

Hehehe, jeg købte også bare en cola - Det fungerede fint
Men igen, jeg er jo også vant til ikke at drikke, så for mig var det helt naturligt!

Jeg er slet ikke nogen fest-abe og er mest typen der, som du siger, bedst kan lide at være derhjemme med en god film, lidt lækkert og en kop te
.... Og jeg er ikke engang gravid!
Men jo tak, det var nu smadder hyggeligt

Din plan for dagen lyder nu altså ganske dejlig, selvom der ikke skal ske det store
(Man får vel også rørt sig rigeligt ved at rejse sig for at tisse eller hente noget lækkert i køkkenet?)
Så god fornøjelse - Og god bedring

Ja det var det jeg tænkte, og skulle jeg tilfældigvis få lyst så kan jeg nok godt lige overkomme at tømme postkassen eller gå ud med skraldet, men så sætter jeg virkelig også grænsen 

Anmeld

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har sovet til kl 10, for første gang i MEGET længe. Kærsten var stået op og havde givet ungerne morgenmad, også kom thea og vækkede mig, da alberte sku ha en tår bab. Da hun havde fået bab, lage jeg hende ud i barnevognen. Nu hygger jeg i sofaen mens kærsten er ude og handle.

Så har jeg fået arrengeret at mormor passer ungerne, mens mig og kærsten tager i biografen sammen for første gang i 8 1/2 mdr. ( alberte er nu 8 1/2 mdr) Så vi ska rigtig kærstehygge

Så ska vi spise aftensmad hos mormor, hvor thea ska overnatte. Årh det bliver så dejligt! Vh stine

Anmeld

16. marts 2013

Billemyre

kriknu skriver:

Ja det var det jeg tænkte, og skulle jeg tilfældigvis få lyst så kan jeg nok godt lige overkomme at tømme postkassen eller gå ud med skraldet, men så sætter jeg virkelig også grænsen 

Hahaha, ja, det må være rigeligt på sådan en sløv lørdag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.