Er det et krav/lov?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2013

o1Mutte

At børn bliver vaccineret? Eller er det valgfrit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

tarkoflen

Det må man selv om... Men jeg tror du skal undersøge det meget grundigt, hvis du overvejer, at dine børn ikke skal vaccineres

Anmeld

16. marts 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Det må man selv om... Men jeg tror du skal undersøge det meget grundigt, hvis du overvejer, at dine børn ikke skal vaccineres

Det er ikke noget jeg overvejer Der er bare en speciel grund til at jeg spørger, som jeg ikke vil skrive her.. Men troede det var et krav?

Anmeld

16. marts 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Det er ikke noget jeg overvejer Der er bare en speciel grund til at jeg spørger, som jeg ikke vil skrive her.. Men troede det var et krav?

Det er helt ok! Jeg ved at nogle er imod vacciner og derfor får børnene dem ikke, men jeg ved ikke om der er nogle der er lovpligtige...men jeg tvivler!

Anmeld

16. marts 2013

o1Mutte

tarkoflen skriver:

Det er helt ok! Jeg ved at nogle er imod vacciner og derfor får børnene dem ikke, men jeg ved ikke om der er nogle der er lovpligtige...men jeg tvivler!

Okay synes ikke det er en særlig god ide at undlade at vaccinere sine børn, medmindre der ligger en speciel grund for. allergi el. ligende.

Anmeld

16. marts 2013

tarkoflen

o1Mutte skriver:

Okay synes ikke det er en særlig god ide at undlade at vaccinere sine børn, medmindre der ligger en speciel grund for. allergi el. ligende.

Nej det synes jeg bestemt heller ikke! Men der er nogle, der undlader det...

Anmeld

16. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nj det er et valgfrit tilbud til alle børn i dk. Vh stine

Anmeld

16. marts 2013

C-Dog

Det er valgfrit. Men jeg kender til nogle der blev meldt til kommunen for at vælge dem fra og på den måde blev tvunget fordi der ellers ville ha været en masse ballade. De havde go grund til at vælge det fra, men kommunen kan trumle de fleste gode argumenter ned. Det var lægen der meldte dem.

Anmeld

16. marts 2013

o1Mutte

Super tak for svar

Anmeld

16. marts 2013

Tona

o1Mutte skriver:

At børn bliver vaccineret? Eller er det valgfrit?

Det er helt valgfrit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.