Av får pokker mit bryst!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
9 svar
4 synes godt om
15. marts 2013

dukke

Hej piger.

Sagen er den at jeg har et problem med mit ene bryst, jeg har ikke ammet siden min datter var 6 dage gammel, men mælket ud til hende, hun er i dag 15 dage gammel og får min mælk på flaske så jeg pumper ca. være 3 time, men nu kan jeg slet ikke pumpe på mit venstre bryst, der er kommet 3 store revner i og det bløder når mælken løber hvad skal jeg dog gøre jeg er jo nød til at få lettede trykket i mit bryst.
Der er ikke nogle problemer med det andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ud under den varme bruser og massere til brystet bliver blødt!! Og ellers er det bare en god regl lige at massere sine bryster 5 min hver dag, hvis de bliver hårde og fyldte!!

Jeg har altid brugt brystvortecreme fra apoteket, det hjælper nærmest med det samme på revnet brystvorter! Det redde min amning, første gang med thea! Så vil klart anbefale dig at købe det! Vh stine

Anmeld

15. marts 2013

LucieDelPesto

enig  medicinsk lanolin fra apoteket - tuben er muligvis dyr og lille men jeg lover dig for det gør underværker! reddede min amning da jeg fik revnede brystvorter ! held og lykke :p

Anmeld

16. marts 2013

M (:

LucieDelPesto skriver:

enig  medicinsk lanolin fra apoteket - tuben er muligvis dyr og lille men jeg lover dig for det gør underværker! reddede min amning da jeg fik revnede brystvorter ! held og lykke :p

Enig! Lansinoh er guld værd og kombineret med uldammeindlæg helede mine bryster på under et døgn, og har ikke døjet siden.. Jeg ammer på 9. Dagen..

Anmeld

16. marts 2013

dukke

M (: skriver:

Enig! Lansinoh er guld værd og kombineret med uldammeindlæg helede mine bryster på under et døgn, og har ikke døjet siden.. Jeg ammer på 9. Dagen..

Ej jeg må ha fat i det så har bare så ondt i det og det bløder og er ked af at jeg ikke kan amme hende men det er der desværre ikke noget og gøre ved

Og tillykke med guldklumpen hvor er han lækker

Anmeld

16. marts 2013

M (:

dukke skriver:

Ej jeg må ha fat i det så har bare så ondt i det og det bløder og er ked af at jeg ikke kan amme hende men det er der desværre ikke noget og gøre ved

Og tillykke med guldklumpen hvor er han lækker

Ja, det er da smadder ærgerligt! jeg både fuldammer og malker ud, og med førnævnte kur er der ingen problemer med ømme, sprukne vorter.. Synes det gjorde nas de første fire-fem dag, så begyndte jeg at smøre, så helede det op, og nu både ammer og malker ud helt uden smerter/ømhed.. Jeg smører ikke længere, det var kun nødvendigt et par dage.. 

Rådet jeg fik på neo var: lad brysterne lufttørre med en smule mælk på, dup derefter lansinoh på og brug uldammeindlæg - IKKE engangs, da plasticmembranen river huden i stykker.. Og msn behøver ikke vaske uldindlæggene andet end hvis de lugter, for mælke og lansinoh-rester gør dem bare bedre.. Herhjemme virker rådet!!

tusind tak, er også bare sååå stolt af min lille mand! <3

Anmeld

16. marts 2013

dukke

M (: skriver:

Ja, det er da smadder ærgerligt! jeg både fuldammer og malker ud, og med førnævnte kur er der ingen problemer med ømme, sprukne vorter.. Synes det gjorde nas de første fire-fem dag, så begyndte jeg at smøre, så helede det op, og nu både ammer og malker ud helt uden smerter/ømhed.. Jeg smører ikke længere, det var kun nødvendigt et par dage.. 

Rådet jeg fik på neo var: lad brysterne lufttørre med en smule mælk på, dup derefter lansinoh på og brug uldammeindlæg - IKKE engangs, da plasticmembranen river huden i stykker.. Og msn behøver ikke vaske uldindlæggene andet end hvis de lugter, for mælke og lansinoh-rester gør dem bare bedre.. Herhjemme virker rådet!!

tusind tak, er også bare sååå stolt af min lille mand! <3

Jeg må prøve alt for var lidt ude i at få det stoppet så jeg var fri for at ha så ondt men det har jeg heller ikke lyst til da jeg kan se på hende vægt at hun tager godt på af det . Og vi var havde en kampe med at få hende til at spise så hun fik sonde, men så gik vi til mam flasken og så begyndte hun og spise

Anmeld

16. marts 2013

De3Guldklumper

dukke skriver:

Hej piger.

Sagen er den at jeg har et problem med mit ene bryst, jeg har ikke ammet siden min datter var 6 dage gammel, men mælket ud til hende, hun er i dag 15 dage gammel og får min mælk på flaske så jeg pumper ca. være 3 time, men nu kan jeg slet ikke pumpe på mit venstre bryst, der er kommet 3 store revner i og det bløder når mælken løber hvad skal jeg dog gøre jeg er jo nød til at få lettede trykket i mit bryst.
Der er ikke nogle problemer med det andet

For dit bryst til at hele skal du bare smøre det med modermælk. Tryk lidt ud smør rundt om brystvorten og lad det lufttørre så hele den i løbet af ingen tid.

Anmeld

16. marts 2013

dukke

Pylle3 skriver:

For dit bryst til at hele skal du bare smøre det med modermælk. Tryk lidt ud smør rundt om brystvorten og lad det lufttørre så hele den i løbet af ingen tid.

Det har jeg hele tiden gjort

Anmeld

9. april 2013

LucieDelPesto

lufttørring og så det der Lansinoh ! tro mig! jeg smurte det på og ammede fra det bryst der så ikke direkte var åbent sår på, og skiftede så over - har så heller aldrig brugt engangs amme indlæg, men syede nogen selv med fleece inderst mod brystet da det suger væsken væk og virker tørt rigtigt hurtigt igen ... ammer på 10. måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.