samvær med sit barn, regler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Jeg er meget interesseret i at vide om nogle af jer kender reglerne for samvær, når der er samvær hvad der skal overholdes af regler osv.?

skal barnet have eget værelse? skal der være egen bolig? må man bo hos andre og stadig have samvær? sådan hvordan blir der set på det fra den offentlige side angående ikke at have eget hjem, i forhold til at man skal kunne forsørge barnet?

har virkelig brug for at høre hvad i ved om dette...

hilsen den tvivlende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

LineSchack

Hej 

først og fremmest hvor gammelt er dit barn?

det er meget forskelligt alt efter alder på barnet, og hvordan forholdet er til samværs forældrene. 

Min datter bor hos mig vi bor i en 2 værl. hun bli'r 1 år på næste søndag. Og ser ikke sin far. det har jeg bestemt lige pt. 

Kan du evt fortælle lidt mere om din/ jeres situation?..

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

Det omtalede barn er ca 3år. og starter snart i bh.

Der er ikke overnatning på, dette er forsøgt men fungerede ikke for barnet.

men er interesseret i at høre med regler for når barnet er på samvær?

skal barnet have eget værelse, og kan man af økonomiske sager godt bo hos sin familie eller venner og stadig have lov at få samvær med barnet?

jeg tænker økonomisk viser det jo at man ikke er i stand til at tage vare på sig selv, kan man så tage vare på et barn?

Anmeld

16. marts 2013

hesøth

Anonym skriver:

Det omtalede barn er ca 3år. og starter snart i bh.

Der er ikke overnatning på, dette er forsøgt men fungerede ikke for barnet.

men er interesseret i at høre med regler for når barnet er på samvær?

skal barnet have eget værelse, og kan man af økonomiske sager godt bo hos sin familie eller venner og stadig have lov at få samvær med barnet?

jeg tænker økonomisk viser det jo at man ikke er i stand til at tage vare på sig selv, kan man så tage vare på et barn?

Barnet behøver ikke eget værelse - og jeg har da hørt om flere fædre, der fx har haft samværd hjemme ved farmor/farfar, fordi de har boet der mere eller mindre midlertidigt.

Men der kan jo være 1000 andre ting at tage hensyn til i den enkelte situation... Hvis du vil rådes konkret skal du have fat i Statsamtet.

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Barnet behøver ikke eget værelse - og jeg har da hørt om flere fædre, der fx har haft samværd hjemme ved farmor/farfar, fordi de har boet der mere eller mindre midlertidigt.

Men der kan jo være 1000 andre ting at tage hensyn til i den enkelte situation... Hvis du vil rådes konkret skal du have fat i Statsamtet.

okey. tak for svar og forståelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.