Øv hvor er det blevet trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja det er lige hvad mit forhold er blevet. Og vi har ikke engang været sammen i et halvt år, og gnisten er forsvundet total efter jeg er blevet gravid ved et uheld.. Vi laver ikke en skid sammen vi er bare hjemme han spiller computer jeg ser fjernsyn, vi tager aldrig ud og oplever noget, han bruger hele tiden undskyldning han er træt og den bruger han bare hele tiden, jeg er kørt surt i det og har ikke lyst til sex med ham vi har ikke haft sex siden jeg er blevet gravid for fire måneder siden, er så småt begyndt og lede efter lejlighed til mig og babyen da den skal have en glad mor og far. Og jeg er ihvertfald slet ikke glad mere, og tror bare min kæreste er sammen med mig for at have en og fordi vi skal have barn. Tror mere det tryghed end kærlighed.
Synes det er så hårdt havde aldrig drømt om at gnisten skulle forsvinde så hurtig, og det skulle ende sådan allerede. Med min eks var jeg total nyforelsket i over halvandet år og vi havde det bare skønt. Og nøj jeg savner den følelse.
Måtte bare ud med det. synes det hele er så surt og har prøvet og snakke med ham om det og han lukker bare af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

C-Dog

Det lyder super hårdt. Nogengange er det nok bedst at gå fra hinanden, andre gange skal man kæmpe for at redde det. Men hvis det allerede nu er dødt og han er ligeglad så kunne det jo godt lyde som om det ikke skal være jer to. Jeg ville nok prøve noget partarapi først. Det er jo mest optimalt at mor og far er sammen, men selfølgelig ikke for enhver pris:-)

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkHamilton skriver:

Det lyder super hårdt. Nogengange er det nok bedst at gå fra hinanden, andre gange skal man kæmpe for at redde det. Men hvis det allerede nu er dødt og han er ligeglad så kunne det jo godt lyde som om det ikke skal være jer to. Jeg ville nok prøve noget partarapi først. Det er jo mest optimalt at mor og far er sammen, men selfølgelig ikke for enhver pris:-)

Tror jeg ikke hjælper. Desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.