Kjoler...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
4 svar
2 synes godt om
15. marts 2013

marie_jon

Hej piger. Jeg skal med til 2 bryllupper denne sommer Men jeg et altid "panisk angst" for at have den samme kjole på som en af de andre gæster  derfor vil jeg høre om i kender til nogle gode hjemmesider, med søde kjoler, som man ikke kan købe hvor som helst? Har prøver Nelly.com. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

mommy1991

maria_josse skriver:

Hej piger. Jeg skal med til 2 bryllupper denne sommer Men jeg et altid "panisk angst" for at have den samme kjole på som en af de andre gæster  derfor vil jeg høre om i kender til nogle gode hjemmesider, med søde kjoler, som man ikke kan købe hvor som helst? Har prøver Nelly.com. Tak

Jeg har en kjole til salg, jeg havde på til et bryllup - one of a kind! Kig i min annonce? 

Anmeld

15. marts 2013

marie_jon

emmagirl skriver:

Jeg har en kjole til salg, jeg havde på til et bryllup - one of a kind! Kig i min annonce? 

Okay. Tager er kik. Er bare mest til noget meget simpelt og plane... Ikke for gallekjole agtigt? Men tager et kik

Anmeld

15. marts 2013

marie_jon

emmagirl skriver:

Ahh den er VILDT flot!!  Det eneste problem er, at den minder for meget om min svigerindes brudekjole. Den er hvis med strut og guld på. Men tak for hjælpen

Anmeld

15. marts 2013

mommy1991

maria_josse skriver:

Ahh den er VILDT flot!!  Det eneste problem er, at den minder for meget om min svigerindes brudekjole. Den er hvis med strut og guld på. Men tak for hjælpen

Hehe, helt i orden Du skulle have buddet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.