Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger. Jeg skal med til 2 bryllupper denne sommer Men jeg et altid "panisk angst" for at have den samme kjole på som en af de andre gæster derfor vil jeg høre om i kender til nogle gode hjemmesider, med søde kjoler, som man ikke kan købe hvor som helst? Har prøver Nelly.com. Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria_josse skriver: Hej piger. Jeg skal med til 2 bryllupper denne sommer Men jeg et altid "panisk angst" for at have den samme kjole på som en af de andre gæster derfor vil jeg høre om i kender til nogle gode hjemmesider, med søde kjoler, som man ikke kan købe hvor som helst? Har prøver Nelly.com. Tak
Jeg har en kjole til salg, jeg havde på til et bryllup - one of a kind! Kig i min annonce?
emmagirl skriver: Jeg har en kjole til salg, jeg havde på til et bryllup - one of a kind! Kig i min annonce?
Okay. Tager er kik. Er bare mest til noget meget simpelt og plane... Ikke for gallekjole agtigt? Men tager et kik
Ahh den er VILDT flot!! Det eneste problem er, at den minder for meget om min svigerindes brudekjole. Den er hvis med strut og guld på. Men tak for hjælpen
maria_josse skriver: Ahh den er VILDT flot!! Det eneste problem er, at den minder for meget om min svigerindes brudekjole. Den er hvis med strut og guld på. Men tak for hjælpen
Hehe, helt i orden Du skulle have buddet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128