Jeg glæder mig helt vildt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

Til august, der skal jeg nemlig starte på uddannelse. Jeg starter å VUC greve, 4 enkeltfag, 17 timer om ugen. Min drøm er og blive sygeplejerske, og det her er det første skridt mod min store drøm. Jeg mangler nu 2 år og 9 mdr. tættere på sygeplejeskolen i Roskilde.
Endelig har jeg fundet ud af hvad jeg vil. Jeg er så glad og lykkelig. Nu kan jeg endelig give min datter grund til og være stolt af mig. En dag når hunkigger tilbage.

Opdatering:
Min datters hånd har det MEGET bedre. Imorges (kl. 05.30) blev mig og Malou Selma i fællesskab enige om at pille forbindingen af. Og hun har slet ikke haft det på hele dagen.
Det er kun det helt yderste lag hud der mangler nu, så det regner jeg med går hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Vingummien

Bare jeg vidste hva jeg skulle men har bare ingen ide, så skal ud og have et arbejde indtil videre.

Uh er da rigtig flot af hende af hun tog det så pænt at få det af, dejligt, men ja tror da os det går stærk med det sidste, var os mega uheldigt at det skulle ske det der.
Har du hørt mere om hva kommunen vil gøre ved det?

Anmeld

23. juni 2009

Nanna1985

Dejligt at du har fundet ud af hvad du vil lave  

Anmeld

23. juni 2009

Sjl-msl-Mkl

suanne85 skriver:

Bare jeg vidste hva jeg skulle men har bare ingen ide, så skal ud og have et arbejde indtil videre.

Uh er da rigtig flot af hende af hun tog det så pænt at få det af, dejligt, men ja tror da os det går stærk med det sidste, var os mega uheldigt at det skulle ske det der.
Har du hørt mere om hva kommunen vil gøre ved det?

Nej jeg har ikke hørt noget fra kommunen angående gitter for ovn osv, så jeg ringer til dem imorgen. De har sjovt nok ikke været til og komme i kontakt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.