Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Jeg kan selvfølgelig ikke lige pt komme på nogen vi mangler . Men kan skrive når jeg kommer i tanke om nogen:-):-)
Jeg kan selvfølgelig ikke lige pt komme på nogen vi mangler . Men kan skrive når jeg kommer i tanke om nogen:-):-)
Jeg vil også gerne gå i kælderen og finde kasserne frem, det bliver nok bare først i næste uge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: D Jeg vil også gerne gå i kælderen og finde kasserne frem, det bliver nok bare først i næste uge
D
du kan sagtens sælge cdér Du skal nok bare ikke forvente at få så meget for dem.
Jeg er lidt en cd fanså jeg ville da gerne se en liste med hvad du har, hvis du havde tnkt dig at laver sådan en
forår skriver: du kan sagtens sælge cdér Du skal nok bare ikke forvente at få så meget for dem. Jeg er lidt en cd fanså jeg ville da gerne se en liste med hvad du har, hvis du havde tnkt dig at laver sådan en
Jeg overvejer det, men der er jo sååååå mange
K&S skriver: Jeg overvejer det, men der er jo sååååå mange
hehe...kan godt se dit dilemma....men hvis du laver en, så er jeg frisk på at kigge på den
K&S skriver: Manden og jeg har tilsammen RIGTIG mange CD´ere, der nu har stået i kælderen i maaaange år, så nu tænker jeg lidt: Kan de sælges? Og er de overhovedet noget værd? Katja
Manden og jeg har tilsammen RIGTIG mange CD´ere, der nu har stået i kælderen i maaaange år, så nu tænker jeg lidt:
Kan de sælges? Og er de overhovedet noget værd?
Katja
Du kan få cirka samme priser i en genbrugspladebutik som f.eks Accord som du kan på dba. Og det er en del nemmere at komme af med dem alle på samme tid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128