Ja her de sidste 6 uger har den været hel gal med Patrick. Han kunne ikke sove om natten og vi prøvede alt!!! Så til sidst tog jeg til lægen med ham. Han kunne se at det ene øre bulede tromme hinden ud af.
Så vi tog til øre lægen. Han kunne se det samme som lægen og at det nu os var meget rødt

Han prikkede hul og så skulle det helst være over sagde han. Hele vejen hjem i bilen græd han

Det var meget svært at køre bil når han var så ked af det! Men jeg kunne jo ikke gøre så meget!
Nå men det blev ved og jeg snakked med lægen som sagde at det kunne være fordi han plejed at vågne om natte. Nå men det forsatte og så tog jeg til lægen igen. Han kiggede ham i ørene og kunne sa at det ene var rød igen

Så i dag var vi ved øre lægen igen. ´Han kunne os se at det var rødt så han synes at det var en go ide med dræn. Så min dejlige lille Patrick har fået dræn i idag. Det var hårdt at stå der og holde ham stille imens øre lægen satte drænet ind. Men hvor er jeg glad for at han har fået det i. Han er meget mere glad! Han har slet ikke været ked af det, siden vi gik der fra!
Jeg er bare så SUPER GLAD lige nu!!!
Anmeld