så er der mad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2009

Milka

xxx skriver:

smukke piger!!! De ser ud til at nyde maden
Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvordan du får farverne på dine billeder så sarte... Jeg tager lidt billeder og leger lidt i photoshop, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal få farver til at se ud som du har her af lilja og luca... Håber det er okay jeg spørger

dejligt spørgsmål, dejligt at du har lagt mærke til det!

jeg fjerner altid meget farve fra mine billeder, er helt vild med hvordan det kommer til at se ud. og det er simpelt ... du skal bare prøve dig frem med den funktion der hedder 'saturation'

her et snapshot af hvor du skal gå hen i photoshop

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

JustAnotherName

Waow nogle smukke øjne. Kønne tøser!

Er det sækkestole de sidder i ?

Anmeld

24. juni 2009

Lilac

Fedt!! Det vil jeg prøve

Anmeld

24. juni 2009

Milka

JustAnotherName skriver:

Waow nogle smukke øjne. Kønne tøser!

Er det sækkestole de sidder i ?

gid det var, har faktisk ikke nogen stole til pigerne endnu. men min mor har planer om at købe et par bumbostole til os : ) det de sidder i på billedet er deres badestole med tæpper lagt over. tror ikke det er det mest komfortable i verden ; )

Anmeld

24. juni 2009

Dictes mor

Du har simpelthen nogle af de skønneste piger jeg nogensinde har set. Det er bare små dukkebørn. Jeg kan slet ikke stå for dem, du skal passe på med at sætte dem til salg igen, for så køber jeg dem.

Anmeld

25. juni 2009

Milka

Majastina skriver:

Du har simpelthen nogle af de skønneste piger jeg nogensinde har set. Det er bare små dukkebørn. Jeg kan slet ikke stå for dem, du skal passe på med at sætte dem til salg igen, for så køber jeg dem.

tak camilla. jeg har bare været så heldig at have fået de skønneste piger i verden. nogengange kan jeg ikke helt begribe det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.