hjælp nogle der ved noget om hunde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
11 svar
2 synes godt om
15. marts 2013

betina23

Hey nogle der ved hva man skal vælge ang hund vil gerne ha en hund der ik blir så stor og ik gør så meget og er go ved børn osv

Har kikket lidt på pomeranian hvalpe de fantastisk flotte men dog har jeg høet de gør meget

men kender ik så meget til andre små hunde og hvor man ka købe hvalpe henne
Nogle der kender til hunde eller ved om der er nogle der har en tiæ salg eller noget?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

mab

betina23 skriver:

Hey nogle der ved hva man skal vælge ang hund vil gerne ha en hund der ik blir så stor og ik gør så meget og er go ved børn osv

Har kikket lidt på pomeranian hvalpe de fantastisk flotte men dog har jeg høet de gør meget

Nogle der kender til hunde eller ved om der er nogle der har en tiæ salg eller noget?

Knus

Vil helt klart anbefalde yorkshire :-) har selv 2. En på 1,9 kg som er to år og en på 1,4 kg på 14 uger. 

De rygtes også for at gø meget - men mine siger aldrig et kvæk(man skal bare være konventent fra de er små) 

De super børnehave og skide gode til børn, da delille fælder og derfor ikke skaber astma. 

Og så det bare verdens dejligeste race!

Anmeld

15. marts 2013

C-Dog

Vi har en chihuahua som vi bare har lært kun må gø når det ringer på, hvis der er katte på grunden, eller noget mistænkeligt om natten. Hun er så skøn. Dog er hun hammer stædig og gider kun træne når hun vil, gå tur når hun vil osv. :-)

Anmeld

15. marts 2013

jydeinden

jeg kan anbefale golden retreiver det er dog ikke en lille hund men alt andet er meget passende og ellers synes jeg også king charles spanier virker til at være en dejlig og rimelig okay race men det meste af det handler dels om opdragelse og dels om personlighed.

Anmeld

15. marts 2013

Kamillaaa91

betina23 skriver:

Knus

Jeg har 2 dværg gravhunde de sku nogle skønne nogen :-)

Anmeld

15. marts 2013

AnnaK89

Jeg vil anbefale en fransk bulldog
En super dejlig race - kræver ikke det helt vilde motion, er ret doven, børnevenlig og gør ikke ret meget

Anmeld

15. marts 2013

L&V

betina23 skriver:

Knus

Tænker lidt det med at gø og være go ved børn afhænger af opdragelse.. Gøen og små hunde hænger på sin vis sammen og der ska arbejdes for at de ikke gør. Vores gør når der kommer nogle i vores hjem da vi har lært hende at der må man gerne

Anmeld

15. marts 2013

B&J

jeg syntes du skal gå ind på en side finde de forskellige hunde og deres krag og læs om dem og dem der passer find noget mere omkring dem....

for hunden skal passe ind i ens familie før det klikker, er det en der skal trænes med helt vildt en med masser af krudt i måsen eller lidt eller en stor/lille eller mellem hund, ja der er mange ting at tænke på omkring hunde,

vi har en cavalier king charles, hun elsker alle børn eller mennesker alle dyr, og vi kan tage hende med over alt bare vi også er der, hun elsker os som familie og er tæt bundet til os, og dem der kommer her tit er hun lige så bundet til, hun er en utrolig kælen og glad pige med stort hjerte, hun kræver ikke så meget og hun lyster og er totalt en god hund, men desværre for den race skal man huske deres øjne hjerte fejl og de kan SNORKE som en voksen bjørn, men hvis de avler på dem med en lang snude kan det være de ikke snorker hihihhi... men vi elsker det, det gør hende ind nu mere vidunderlig....

Anmeld

15. marts 2013

Faith

B&J skriver:

jeg syntes du skal gå ind på en side finde de forskellige hunde og deres krag og læs om dem og dem der passer find noget mere omkring dem....

for hunden skal passe ind i ens familie før det klikker, er det en der skal trænes med helt vildt en med masser af krudt i måsen eller lidt eller en stor/lille eller mellem hund, ja der er mange ting at tænke på omkring hunde,

vi har en cavalier king charles, hun elsker alle børn eller mennesker alle dyr, og vi kan tage hende med over alt bare vi også er der, hun elsker os som familie og er tæt bundet til os, og dem der kommer her tit er hun lige så bundet til, hun er en utrolig kælen og glad pige med stort hjerte, hun kræver ikke så meget og hun lyster og er totalt en god hund, men desværre for den race skal man huske deres øjne hjerte fejl og de kan SNORKE som en voksen bjørn, men hvis de avler på dem med en lang snude kan det være de ikke snorker hihihhi... men vi elsker det, det gør hende ind nu mere vidunderlig....

Vi har også en Cavalier King Charles spaniel og hun er vidunderlig! Racen er i det hele taget fantastisk.

Anmeld

15. marts 2013

B&J

Faith skriver:

Vi har også en Cavalier King Charles spaniel og hun er vidunderlig! Racen er i det hele taget fantastisk.

den er fantastisk, jeg må indrøme jeg er så taknemlig at bølle her inde fra sagde det var den race vi skulle vælge jamen hun passer bare ind i familien, og for at sige det mildt hun finder sig i alt og hun er jordens gladeste hund, tror næsten aldrig den hale der svinger frem og tilbage holder meget stille ud over når hun snork sover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.