Gode idéer til kæreste hygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.125 visninger
3 svar
1 synes godt om
15. marts 2013

banana3

Har du nogle gode idéer, og hvad er god kæreste hygge for dig? søger lidt inspiration til nogle hygge-ture/oplevelser, ikke noget alt for dyrt, og noget vi bla også skal kunne lave på en på en helt alm. hverdag. Tænker jeg gerne vil udnytte tiden, inden den står på baby Vi skal i sommerhus her i påsken sammen med hans familie, så der er den første oplevelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Juliekp

banana3 skriver:

Har du nogle gode idéer, og hvad er god kæreste hygge for dig? søger lidt inspiration til nogle hygge-ture/oplevelser, ikke noget alt for dyrt, og noget vi bla også skal kunne lave på en på en helt alm. hverdag. Tænker jeg gerne vil udnytte tiden, inden den står på baby Vi skal i sommerhus her i påsken sammen med hans familie, så der er den første oplevelse

Lyder som en god idé med kæreste hygge inden baby kommer. Jeg skulle sættes igang en tirsdag, så dagene inden tog vi på strøget og spiste brunch og derefter en tur gennem Kbh. Vi lavede ikke rigtig noget specielt, vi sørgede bare for at nyde hinanden. For mig var det egentlig ligemeget hvad vi lavede, bare vi var sammen Vi tog ud og spiste, i zoo og gik lange ture gennem vores dejlige Amager.. 

Anmeld

15. marts 2013

banana3

Juliekp skriver:

Lyder som en god idé med kæreste hygge inden baby kommer. Jeg skulle sættes igang en tirsdag, så dagene inden tog vi på strøget og spiste brunch og derefter en tur gennem Kbh. Vi lavede ikke rigtig noget specielt, vi sørgede bare for at nyde hinanden. For mig var det egentlig ligemeget hvad vi lavede, bare vi var sammen Vi tog ud og spiste, i zoo og gik lange ture gennem vores dejlige Amager.. 

Det lyder som en rigtig god idé.. Det er godt nok længe siden jeg har været i zoo, kunne være vi skulle overveje det

Anmeld

15. marts 2013

4xGreve

vi kan godt lide at gå ud at spise og en tur i biffen, og ellers ud at se dyr (her f.eks ree park eller givskud løvepark mm.) og gå nogle dejlige tur mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.