Spørgsmål PUKY løbe cykel - kvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2013

Kamulla

bøllen skriver:

Tak for svar. Lyder til vi bare har været uheldig med vores.

og jeres er brugt ( ikke kun i solskin ) 

Ork ja.. Noah kørte på den både vinter og sommer her må cykler godt komme ud i snevejr, regnvejr osv ved ikke helt om jeg skal sælge den.. tror jeg beholder den for den str har været perfekt for ham da han var 1,5år, og han cyklede uden støttehjul da han var 3 år  (han kunne nok godt før.. bare moderen der troede hun skulle løbe rundt med ham i flere timer før det vil lykkedes.. men ungen satte sig op og cyklede )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2013

bøllen

Thalia skriver:

Vi har en Puky som er købt for 4 år siden, og indtil videre er brugt af begge vores to ældste drenge, og den ser stadig ud som ny.

Den er brugt både i byen og i skoven og vi har aldrig gjort noget særligt ud af at rengøre den - medmindre den virkeligt var mudret til.

Om natten har den dog stået inde i et lukket skur.

Tak for svar ... Tror vi har været uheldig med vores. 

kan se de andre også har cykler der har holdt til lidt af hver.

Anmeld

18. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Er jeres også puky ??

Ja, den i lyserød

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Kamulla skriver:

Ork ja.. Noah kørte på den både vinter og sommer her må cykler godt komme ud i snevejr, regnvejr osv ved ikke helt om jeg skal sælge den.. tror jeg beholder den for den str har været perfekt for ham da han var 1,5år, og han cyklede uden støttehjul da han var 3 år  (han kunne nok godt før.. bare moderen der troede hun skulle løbe rundt med ham i flere timer før det vil lykkedes.. men ungen satte sig op og cyklede )

Jamen så er den ikke kun  Skins cykel og holdt til det.

vores er brugt men syntes bestemt vi har passet godt på den ( her er moderen temmelig øm over sådan sager ) 

så meget brugt er den nu ikke, kørt til og fra dagpleje en tur på 500-800 M. 

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Ja, den i lyserød

Nå ja det er rigtigt, kan bare huske du sendte billeder af den anden han fik af dine forældre.

Anmeld

18. marts 2013

Kamulla

bøllen skriver:

Jamen så er den ikke kun  Skins cykel og holdt til det.

vores er brugt men syntes bestemt vi har passet godt på den ( her er moderen temmelig øm over sådan sager ) 

så meget brugt er den nu ikke, kørt til og fra dagpleje en tur på 500-800 M. 

utroligt... hmm... vil prøve at skrive til Puky.. ikke at det er noget der har betydning for cyklens funktion, men da træls.. løbecyklen kom også med i VS.. den var på legepladsen i regn og blæst (måtte de dengang) kan tage et billede af voes senere.. har ihvertfald ikke lagt mærke til noget rust

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

utroligt... hmm... vil prøve at skrive til Puky.. ikke at det er noget der har betydning for cyklens funktion, men da træls.. løbecyklen kom også med i VS.. den var på legepladsen i regn og blæst (måtte de dengang) kan tage et billede af voes senere.. har ihvertfald ikke lagt mærke til noget rust

Ja ikke  Forstår det heller ikke.

jeg har snakket med netbutikken de sender en ny cykel til os, for som hun siger den skulle jo kunne bruges, det er en brugsgenstand. Ikke at det har betydning for kørsel, men syntes da ikke det kan passe en cykel til den pris ser sådan ud efter 3/4 år

det må du gerne kunne da være sjovt og se en med år på bagen.

Anmeld

18. marts 2013

2721

bøllen skriver:

Nå ja det er rigtigt, kan bare huske du sendte billeder af den anden han fik af dine forældre.

Årh ja, det er rigtigt

Charlies er rustet de samme steder som jeres og den står aldrig ude, Da jeg ville være bange for at få den stjålet/ødelagt , efter min barnevogn blev piftet.
Kan man virkelig klage over det?

Anmeld

18. marts 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Årh ja, det er rigtigt

Charlies er rustet de samme steder som jeres og den står aldrig ude, Da jeg ville være bange for at få den stjålet/ødelagt , efter min barnevogn blev piftet.
Kan man virkelig klage over det?

Jeg har gjordt det , syntes det er for dårligt. Det er jo ikke ligefrem en billig cykel.

vi får en ny tilsendt...

Anmeld

18. marts 2013

Kamulla

bøllen skriver:

Ja ikke  Forstår det heller ikke.

jeg har snakket med netbutikken de sender en ny cykel til os, for som hun siger den skulle jo kunne bruges, det er en brugsgenstand. Ikke at det har betydning for kørsel, men syntes da ikke det kan passe en cykel til den pris ser sådan ud efter 3/4 år

det må du gerne kunne da være sjovt og se en med år på bagen.

det var da dejligt at de var enige og der er en løsning... jeg sender et når jeg kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.