2års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. marts 2013

Moar2011

nu bliver storm 2år den 16april - er det den alder hvor man begynder at invitere vuggestuen hjem eller er det for tidligt ?

hvad har i gjort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Janni.

Storms-Mor skriver:

nu bliver storm 2år den 16april - er det den alder hvor man begynder at invitere vuggestuen hjem eller er det for tidligt ?

hvad har i gjort ?

Vi havde dagplejen hjemme. 2 voksne og 9 børn. Det gik rigtig godt og det var så hyggeligt. Silas viste stolt sine ting frem da han lige havde affundet sig med at de skulle være her.

Anmeld

15. marts 2013

Moar2011

Janni. skriver:

Vi havde dagplejen hjemme. 2 voksne og 9 børn. Det gik rigtig godt og det var så hyggeligt. Silas viste stolt sine ting frem da han lige havde affundet sig med at de skulle være her.

hvor hyggeligt ..

hvade han fødselsdag i hverdagene? og så tog i fri til det eller ?

Anmeld

15. marts 2013

Janni.

Storms-Mor skriver:

hvor hyggeligt ..

hvade han fødselsdag i hverdagene? og så tog i fri til det eller ?

Ja han havde fødselsdag d. 13 marts. Min kæreste går hjemme på førtidspension og jeg har haft ferie hele ugen.

Anmeld

15. marts 2013

Frk. Himmelblå

Storms-Mor skriver:

hvad har i gjort ?

Jeg synes, det er for tidligt.

Almindeligvis vil 4 år være et godt tidspunkt at begynde med hjemme-fødselsdag, tænker jeg...

Og tillykke med den lille fyr 

Anmeld

15. marts 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Min ældste havde vuggestuen hjemme til hans 2 års fødselsdag.
Lillebror bliver 2 her den 23/3 og her kommer vuggestuen ikke. Fordi de dage vi kan ikke kan passe med institutionen planlægning. Holder vi den i vuggestuen på onsdag og så kommer de hjem starten af juni i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.