1. samtale på klinikkem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

Anonym trådstarter

Hvad går den ud på?

Nu har jeg fået lavet alle forundersøgelser ved lægen + min kærestes sædprøve er blevet tjekket.

Snakker man så mulighederne igennem til 1 samtale?

og derefter passage undersøgelse og så er man klar til at komme igang ?

- eller er der noget jeg har glemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

BigHope13

Altså vores første gang blev jeg scannet indvending for at se om der var noget der. Og jeg har så noget der hedder pco, hvor mine æg ikke modnes og derfor heller ingen ægløsning.
Da det var færdig blev der snakket lidt frem og tilbage hvor lange mine cyklus var og sådan. Og vi fik at vide vi skulle forsøge med inseminering til at starte med . så jeg fik nogle hormoner og har været igennem to forsøg hvor det sidste gav bonus

så ja måske du skal scannes og alt efter resultatet finder i nok ud af hvilken behandlingsform i skal igennem

så pøj pøj med det

Anmeld

15. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hvad går den ud på?

Nu har jeg fået lavet alle forundersøgelser ved lægen + min kærestes sædprøve er blevet tjekket.

Man bliver vurderet (på min klinik afviser de ikke-egnet forældre, så som narkomaner og alkoholikere osv)

Så gennemgår man livsstil osv.

Så tjekker de ens understel.

også finder de en plan for behandling...også er man igang

Anmeld

15. marts 2013

mab

Anonym skriver:

Hvad går den ud på?

vores første samtale fungeret som sådan en indtroduktion for begge parter, vi møder dem og de møder os.

vores "plan" var allerede lagt af vores egen læge - så det var blot en bekræftigelse, og så fik vi besked om ved min første næste mens dag skulle vi melde os og vores behandling kunne komme igang

Jeg har fået indtrykket af (ihvertfald de steder jeg kender) at både læger og sygeplejsker er såååååå søde!! Kommer næsten til at savne nogle af dem den dag det lykkes  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.