Feber om natten men ikke om dagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

Mother-love

Hej piger. Ja vi er stadig hårdt ramt. Isabella har været syg 5 ud af 7 uger nu.
Jeg undre mig bare over at igår nat fik hun 39,4 i feber. Men hele dagen igår havde hun ingen feber. Før i nat hvor kæresten hentede hende ind til os med 40 i feber og hun frøs helt vildt. Men vi kunne jo ikke give hende dyne på for så kunne hun ikke komme af med varmen. Så hun lå og klappede tænder fuldstændig sammenkrympet. Vi gav hende en panodil for at slå feberen ned. Imens vi ventede på at feberen blev slået ned hvor den gik ned til 39,6 og så pludselig steg den igen og hun gik i feberkramper hun gik også i feberkramper sidste fredag. Så to gange inden for en uge
Vi valgte så ikke at tage med på børne afd i nat.

Men jeg forstår ikke hvor hun får feber om natten men om dagen er der intet. Hun har heller ikke feber i dag.
Nogen der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

Laulund87

Ja når Maria har feber kun om natten, har hun blærebetændelse

Så har hun 40 i feber om natten og absolut intet om dagen, er som hun plejer der. Det er et af de tydeligste tegn på blærebetændelse.

Få hende til lægen og god bedring med hende

Anmeld

15. marts 2013

Mother-love

Laulund87 skriver:

Ja når Maria har feber kun om natten, har hun blærebetændelse

Så har hun 40 i feber om natten og absolut intet om dagen, er som hun plejer der. Det er et af de tydeligste tegn på blærebetændelse.

Få hende til lægen og god bedring med hende

Hvad har hun ellers af symptomer? For Isabella er glad og tilfreds og hun tisser fint. Og tak

Anmeld

15. marts 2013

Laulund87

michelledam skriver:

Hvad har hun ellers af symptomer? For Isabella er glad og tilfreds og hun tisser fint. Og tak

Hun drypper lidt og har svært ved at holde sig.. Ellers ingen symptomer og det gør ikke ondt når hun tisser som man tror at de skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.