Øget sex-lyst efter stop på piller!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juni 2009

Anonym trådstarter

Ja jeg ved ikke om det bare er mig, og om det er fordi vi nu prøver at blive gravide eller om det virkelig er pillerne.

Jeg stoppede på mini-piller for ca. 1 mdr. siden fordi vi aftalte at nu skulle vi starte projekt baby
De sidste 2 uger har jeg bare haft lyst til sex hele tiden. skal siges at mens jeg var på mini-piller har jeg ikke haft særlig meget lyst til sex og der kunne gå længe imellem at vi havde sex. Lysten var der simpelthen ikke. MEN NU!!! nu kan jeg slet ikke lade min kæreste være. Jeg læste så at mini-piller kan fjerne lysten. Nogen der har oplevet noget lignende??? Eller er det bare fordi jeg gerne vil være gravid?? Er en virkelig mærkelig (men selvfølgelig utrolig dejlig) følelse nu når det er så lang tid siden man har haft den vilde lyst.

Nogen der har haft det lige sådan????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

sarahb

jeg tar mini piller og jo den forsvinder.. kedeligt....

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Dejligt! Mon ikke at det er en blanding af at din krop er fri for mini-piller og lysten til en baby! Men nyd det så længe det varer! Og din kæreste er helt sikker helt vild glad for det!!!

Anmeld

24. juni 2009

Anonym trådstarter

Ja er også vildt glad for det. men en underlig og dejlig følelse når nu lysten ikke rigtig har været der de sidste 2 år. Min kæreste er selvfølgelig glad for det.
Men også lidt bange ind imellem:-) Tror han er lidt overrasket over jeg overfalder ham nu når jeg har undgået sex så længe:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.