Juniorseng.... skal det være nu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. marts 2013

Mor1012

emilie kom gående ind til os imorges kl 04.30... ( jeg måtte smile lidt ) MIIIIIN datter blir såååå stor...

hun er 2 et halv snart

skal vi ha en junior seng nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2013

K&S

Mor1012 skriver:

emilie kom gående ind til os imorges kl 04.30... ( jeg måtte smile lidt ) MIIIIIN datter blir såååå stor...

hun er 2 et halv snart

skal vi ha en junior seng nu?

Vi tog den ene side af tremmesengen for et par måneder siden, Anton er 2 år og 7 måneder nu 

Anmeld

15. marts 2013

Julemusen

Vi har en alm seng til Phillip på 17 måneder. Turde ikke tremmesengen længere da han bare kravlede op over kanten. Så vi har en alm seng med en ramme på 30 cm i højden rundt om hele sengen, undtagen i den ene ende så han kan kravle ind og ud selv :-) jeg synes det var meget at ofre på en junior seng, som han kun ville kunne bruge i få år i størrelsen. :-)

Anmeld

15. marts 2013

Sakris

Vi tog siden af min datters tremmeseng da hun var 1,5. Hun kom i juniorseng da hun blev 2 :-) Det er vidst lige som man synes det passer.

Anmeld

15. marts 2013

Autostol.dk

Kitty-Katten skriver:

Vi har en alm seng til Phillip på 17 måneder. Turde ikke tremmesengen længere da han bare kravlede op over kanten. Så vi har en alm seng med en ramme på 30 cm i højden rundt om hele sengen, undtagen i den ene ende så han kan kravle ind og ud selv :-) jeg synes det var meget at ofre på en junior seng, som han kun ville kunne bruge i få år i størrelsen. :-)

Vi er også ved, at se på junior seng, men vi vælger en 160cm i stedet for en 140, så den kan bruges i længere tid. 

Vi har ikke problemer med, at sønnen kravler ud, så han skal først have den når han bliver 3 år i maj.

Anmeld

15. marts 2013

Mor010711

Altså hvis hun selv kan komme ud, så er det vel tid til at gøre et eller andet. Så hun ikke falder lige på hovedet ud af tremmesengen tænker jeg

Men lidt hyggeligt at hun selv kommer ind synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.