Så har jeg været til lægen idag. Det blev lige udsat en dag, fordi min læge var syg igår. Heldigvis, tog min mig alvorligt, selvom vi ikke er sådan nogen der har prøvet i flere år. Jeg fik lavet min GU og hun tog en vævs prøve, fordi det ser irriteret ud. Så der er ET eller andet kuk og det kan meget vel være derfor jeg ikke blvier gravid og det kan også meget vel ikke være indbildning at jeg gik og følte mig gravid op til mens, men at der ikke er rart at være deroppe, så det fiser af...

MEn - det er da rart at min fornemmelse, er rigtig. Hun sagde at hun ikke umiddelbart mente at det var noget farligt (har haft SLEMME celleforandringer før for 7 år siden), men at det selvfølgelig skulle undersøges, fordi der var noget i vejen... Så får jeg svar om 3 uger også kan hun behandle det.
På den ene side, var jeg lettet, fordi jeg ikke var helt vedsiden af, med at der var kuk i det og på den anden side blev jeg bare så forbandet, fordi jeg syntes det er træls, at det nu skal være svært at blvie gravid, når det har været let de 2 andre gange... Suk...
MEN - jeg håber at det er noget der lige kan behandles med et eller andet hurtigt også bliver vi gravide...

Men det er så status nu...
Anmeld