er der nogle malere herinde ???må jeg`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Ja så må jeg være svar skyldig, men er jo underligt for malere bliver jo ikke sygemeldt i 9 mdr pga graviditet, jeg malede børneværelset ovenpå 1 gang, fandt ud af jeg var gravid, og så malede min søster 2 omgang

ja jeg har læst at man vidst skal bruge vandlige produkter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Kløver

1990h skriver:

ja jeg har læst at man vidst skal bruge vandlige produkter

Er der ellers ikke en der kan male med grunderen for dig, så du er sikker

Anmeld

14. marts 2013

Dot D

1990h skriver:

Jeg har søgt og søgt på nettet.

jeg ved man ikke må male som gravid..men må man grunde? altså det der man propper på væggen inden man maler??

Der er et mærke på bøtten, flasken eller hvad det nu er i, hvor der feks står 00-1, kan du finde nummeret?

Så kan jeg bedre svare dig, men lige umiddelbart, hvad jeg husker, så burde der ikke være problemer med en forankringsgrunder

Der er sjældent noget i vejen for at male med ganske almindelige vandfortyndbare produkter, når man er gravid, men godt at tage sine forbehold...

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Dot D skriver:

Der er et mærke på bøtten, flasken eller hvad det nu er i, hvor der feks står 00-1, kan du finde nummeret?

Så kan jeg bedre svare dig, men lige umiddelbart, hvad jeg husker, så burde der ikke være problemer med en forankringsgrunder

Der er sjældent noget i vejen for at male med ganske almindelige vandfortyndbare produkter, når man er gravid, men godt at tage sine forbehold...

jeg tjekker lige det med nummeret i morgen så jeg er sikker

men tusind tak

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Maja84 skriver:

Er der ellers ikke en der kan male med grunderen for dig, så du er sikker

Joo kæresten kan sagtens gøre det. det var bare mere om jeg måtte give en hånd med

Anmeld

14. marts 2013

Dot D

1990h skriver:

jeg tjekker lige det med nummeret i morgen så jeg er sikker

men tusind tak

Skulle der nu stå 00-1 så er det bare igang dog skal du tage et par handsker på...

De første tal står for - hvor meget "luft" der skal være i rummet for at male uden værn.

De sidste har noget med "berøring" at gøre.

Det var lige den nemme måde at forklare det på

Anmeld

14. marts 2013

1990h

Dot D skriver:

Skulle der nu stå 00-1 så er det bare igang dog skal du tage et par handsker på...

De første tal står for - hvor meget "luft" der skal være i rummet for at male uden værn.

De sidste har noget med "berøring" at gøre.

Det var lige den nemme måde at forklare det på

snyde koder som kun malere kender til:p griner

men handsker er noteret også tjekker jeg tallet også må vi se om jeg må hjælpe så ryger vinduerne også op imens

Anmeld

14. marts 2013

Dot D

1990h skriver:

snyde koder som kun malere kender til:p griner

men handsker er noteret også tjekker jeg tallet også må vi se om jeg må hjælpe så ryger vinduerne også op imens

Jeps, og farvehandlere, hi hi..

Hilsen den tidligere farvehandler

Anmeld

14. marts 2013

Mother-love

Du må godt male selvom du er gravid. En gravid kvinde må godt gå hele hendes graviditet og male. Sålænge det er nogle godkendte produkter. Men grunden til man bliver sygemeldt er oftes pga man ikke må arb. I nogle stillinger samt du heller ikke må bære for tungt. Derfor vælger arbsgiver at sygemeldt en fordi han ellers ville være afhængig af der er mange ting man ikke må. Som en anden skriver sålænge nummeret er 00-1 så må man godt. Så bare igang med det.

Jeg kan ikke huske hvad microdisperser (grunderen) er nummereret med men hvis den er 00-1 så må du godt. Og så bruge en anstryger til det. F.eks må du ikke sprøjte det på med mindre du har åndedrætsværn på.

Du skal huske at lufte godt ud da den giver meget fugt i rummet

God fornøjelse

Anmeld

14. marts 2013

1990h

michelledam skriver:

Du må godt male selvom du er gravid. En gravid kvinde må godt gå hele hendes graviditet og male. Sålænge det er nogle godkendte produkter. Men grunden til man bliver sygemeldt er oftes pga man ikke må arb. I nogle stillinger samt du heller ikke må bære for tungt. Derfor vælger arbsgiver at sygemeldt en fordi han ellers ville være afhængig af der er mange ting man ikke må. Som en anden skriver sålænge nummeret er 00-1 så må man godt. Så bare igang med det.

Jeg kan ikke huske hvad microdisperser (grunderen) er nummereret med men hvis den er 00-1 så må du godt. Og så bruge en anstryger til det. F.eks må du ikke sprøjte det på med mindre du har åndedrætsværn på.

Du skal huske at lufte godt ud da den giver meget fugt i rummet

God fornøjelse

Tak for dit svar også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.