TOMS lagersalg imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: i

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.315 visninger
11 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

Malli

Nogen der ved hvor man kan læse mere om det? Min svigermor ringede til aften og sagde at i morgen var der TOMS chokolade og slik lagersalg i Hvidovre/Avedøre i morgen fra 10-15, men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet, er der nogen der også har hørt om det, og evt ved hvor man kan læse om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Malli

Malli skriver:

Nogen der ved hvor man kan læse mere om det? Min svigermor ringede til aften og sagde at i morgen var der TOMS chokolade og slik lagersalg i Hvidovre/Avedøre i morgen fra 10-15, men jeg kan simpelthen ikke finde noget om det på nettet, er der nogen der også har hørt om det, og evt ved hvor man kan læse om det?

Hov, ved ikke hvorfor der kom en afstemning på

Anmeld

14. marts 2013

nattergalen

Hmm kan ikke linke til det, men på deres facebook side er der nogen der stiller det samme spg, og der bliver svaret at de kun har sådan en shoppe mulighed for deres medarbejdere og ikke for den almindelige befolkning.. desværre..
Du kan finde spg og svar på deres side på facebook..

Anmeld

14. marts 2013

Klumpe-dumpe

Malli skriver:

Hov, ved ikke hvorfor der kom en afstemning på

Her er hvad jeg fandt:

Toms Hej Majbritt, Jeanette og Heidi, tak for jeres spørgsmål :-) Vi afholder ikke lagersalg, men tilbyder vores ansatte en medarbejdershop som en speciel fordel til dem. Der er ikke åbent for offentligheden, men en aktivitet der kun er åben for vores ansatte og deres familie og venner. Vi håber det er svar på jeres spørgsmål.
for 8 timer siden · Synes godt om · 1..

Anmeld

14. marts 2013

Malli

nattergalen skriver:

Hmm kan ikke linke til det, men på deres facebook side er der nogen der stiller det samme spg, og der bliver svaret at de kun har sådan en shoppe mulighed for deres medarbejdere og ikke for den almindelige befolkning.. desværre..
Du kan finde spg og svar på deres side på facebook..

Hmmm, synes ellers jeg havde kigget, men prøver lige igen! Tak fordi du kunne hjælpe. og øv at man ikke kan komme derud

Anmeld

14. marts 2013

Malli

Ariel skriver:

Her er hvad jeg fandt:

Toms Hej Majbritt, Jeanette og Heidi, tak for jeres spørgsmål :-) Vi afholder ikke lagersalg, men tilbyder vores ansatte en medarbejdershop som en speciel fordel til dem. Der er ikke åbent for offentligheden, men en aktivitet der kun er åben for vores ansatte og deres familie og venner. Vi håber det er svar på jeres spørgsmål.
for 8 timer siden · Synes godt om · 1..

Tak fordi du kunne gøre mig klogere... ØV at det ikke er for offentligheden

Anmeld

14. marts 2013

Loa

Malli skriver:

Enig!!

Siger hende der sidder og guffer åkander

Anmeld

14. marts 2013

Malli

Loa skriver:

Enig!!

Siger hende der sidder og guffer åkander

Jeg er også gået i depressions humør over det, og hiver humøret op med mini skildpadder

Anmeld

14. marts 2013

Klumpe-dumpe

Malli skriver:

Ja det er da lidt øv Du må finde en ny bedste ven der arbejder hos TOMS

Anmeld

14. marts 2013

lio

Malli skriver:

De annoncer det aldrig på nettet, forestil dig lige hvor mange der tropper op, men det plejer at være på avedøre holme, søg evt adressen, Galle & Jessen der ligger det, og så plejer der at være et skilt så man kan finde det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.