Så kan de 14 dage til test dag godt gå nu.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
10 svar
9 synes godt om
14. marts 2013

N&D

Så er først IUI overstået i dag.

det gik oki kun mands basse de er lidt sløve og ikke så mange som det skulle. Men de alle bedste et taget og sendt op til mit dejlig guld æg som er vokset fra 19 i går til 22 i dag helt vildt. 

Han kunne se jeg er ved og få ægløsning nu her så det kunne  jo ikke pas mere godt sammen. Så nu xxxxxxxxxxx vi finger til test dag om 14 dage.

ønske alle en dejlig dag og week.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

et-ønske

N&D skriver:

det gik oki kun mands basse de er lidt sløve og ikke så mange som det skulle. Men de alle bedste et taget og sendt op til mit dejlig guld æg som er vokset fra 19 i går til 22 i dag helt vildt. 

Han kunne se jeg er ved og få ægløsning nu her så det kunne  jo ikke pas mere godt sammen. Så nu xxxxxxxxxxx vi finger til test dag om 14 dage.

Krydser alt for to streger

Anmeld

14. marts 2013

BigHope13

Det er bare så fantastisk skønne jeg krydser for at tiden vil flyve afsted og i får et godt resultatet..
og husk hvis der er det mindste så spørger du bare smukke

Anmeld

15. marts 2013

N&D

babywish13 skriver:

Krydser alt for to streger

takke skal du ha.

Anmeld

15. marts 2013

N&D

BigHope13 skriver:

Det er bare så fantastisk skønne jeg krydser for at tiden vil flyve afsted og i får et godt resultatet..
og husk hvis der er det mindste så spørger du bare smukke

du er en skat min egen.

Anmeld

15. marts 2013

mab

N&D skriver:

Held og lykke. 

Ej hvor sjovt vi følges helt af, har også lige fået min første iui idag :-) 

Mø jeg spørge hvor mange kriger sin mand havde? :-) så har jeg lidt og sammenligne med, da jeg ikke ved hvad "normalt" er.

Anmeld

15. marts 2013

N&D

mab skriver:

Held og lykke. 

Ej hvor sjovt vi følges helt af, har også lige fået min første iui idag :-) 

Mø jeg spørge hvor mange kriger sin mand havde? :-) så har jeg lidt og sammenligne med, da jeg ikke ved hvad "normalt" er.

nej hvor sjovet vi kan følges helt af dejlig.

held og lykke til dig også.

Anmeld

16. marts 2013

fnuggi

N&D skriver:

held og lykke med det 

Anmeld

16. marts 2013

N&D

fnuggi skriver:

held og lykke med det 

Takke

Anmeld

16. marts 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.