Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Fra i startede i BEHANDLING til i blev gravide? I må også gerne skrive hvor mange forsøg der skulle til.Knus Ano svar muligt
Fra i startede i BEHANDLING til i blev gravide? I må også gerne skrive hvor mange forsøg der skulle til.Knus Ano svar muligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har stemt *Vi er ikke blevet gravide endnu*
Har været igennem to ISCI forsøg
Første forsøg var GUL og andet forsøg negativ.
Anonym skriver: Hvad har det kostet, hvis jeg må spørge? Pr, forsøg?
Hvad har det kostet, hvis jeg må spørge? Pr, forsøg?
Vi købte en "pakke" med 3 forsøg. Det kostede vist 48.000 kr. Derudover kommer så medicinen, men det var "kun" 3.500, så alt i alt blev det lige over 50.000 kr.
Anonym skriver: 5 forsøg? Betalte i for de sidste to forsøg, eller var det fryseæg?
5 forsøg? Betalte i for de sidste to forsøg, eller var det fryseæg?
Vi fik dem alle betalt. Pga. specielle omstændigheder som jeg ikke vil nærmere ind på her.
Maise86 skriver: Vi blev gravide i første forsøg. Fra vi ringede til klinikken og til vi blev gravide gik der 21 dage
Vi blev gravide i første forsøg. Fra vi ringede til klinikken og til vi blev gravide gik der 21 dage
Anonym skriver: Har stemt *Vi er ikke blevet gravide endnu* Har været igennem to ISCI forsøg Første forsøg var GUL og andet forsøg negativ.
Nessie skriver: Vi købte en "pakke" med 3 forsøg. Det kostede vist 48.000 kr.  erudover kommer så medicinen, men det var "kun" 3.500, så alt i alt blev det lige over 50.000 kr.
Vi købte en "pakke" med 3 forsøg. Det kostede vist 48.000 kr.  erudover kommer så medicinen, men det var "kun" 3.500, så alt i alt blev det lige over 50.000 kr.
Faith skriver: Vi fik dem alle betalt. Pga. specielle omstændigheder som jeg ikke vil nærmere ind på her.
Anonym skriver: WOW!! Så får vi da aldrig barn nr 2 Puha det er mange penge!
WOW!! Så får vi da aldrig barn nr 2 Puha det er mange penge!
Det ER mange penge, men man kan jo stille og roligt begynde at spare op, så det ikke blive så voldsomt til sidst
Nessie skriver: Det ER mange penge, men man kan jo stille og roligt begynde at spare op, så det ikke blive så voldsomt til sidst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128