Graviditet - Kan ses på ægløsningstest??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.511 visninger
7 svar
3 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej Alle

Har læst, at der er nogle der kan teste positiv på en ægløsningstest, hvis de er gravide.

Hvordan skal det forstås? At begge streger på testen så er lige tydelige, ligesom når man har ægløsning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det skal forståes som at test stregen,som regel er mørke lille/næsten sort. 

Anmeld

14. marts 2013

Frk.S

Ja, en ÆL test ser ud som MEGET positiv - dvs teststregen er tydeligt  mørkere end kontrolstregen.

Og den er god nok... jeg prøvede selv da jeg var gravid - jeg havde alligevel en ÆL test liggende, så jeg skulle da lige tjekke.

MEN hvis du vil vide om du er gravid vil jeg da anbefale en graviditetstest i stedet for.

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Mor_til_2_unger skriver:

Det skal forståes som at test stregen,som regel er mørke lille/næsten sort. 

Okay. Ved du om alle kan teste positiv på en ægløsningstest hvis de er gravide eller er det kun nogle der tilfældigt kan?

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Ja, en ÆL test ser ud som MEGET positiv - dvs teststregen er tydeligt  mørkere end kontrolstregen.

Og den er god nok... jeg prøvede selv da jeg var gravid - jeg havde alligevel en ÆL test liggende, så jeg skulle da lige tjekke.

MEN hvis du vil vide om du er gravid vil jeg da anbefale en graviditetstest i stedet for.

Kan alle teste positivt på en ægløsningstest hvis de er gravide eller er det kun nogle?

Har prøvet en graviditetstest. Der var en svag streg, som gradvist blev mere tydelig efter tid.

Prøver igen i morgen med en graviditetstest.

Anmeld

14. marts 2013

Frk.S

Anonym skriver:

Kan alle teste positivt på en ægløsningstest hvis de er gravide eller er det kun nogle?

Har prøvet en graviditetstest. Der var en svag streg, som gradvist blev mere tydelig efter tid.

Prøver igen i morgen med en graviditetstest.

Det vil jeg tro - i hvert fald hvis man er langt nok henne. En ÆL test kan krydsreagere med hcg, men hvor meget der skal til for at den "fanger" det ved jeg ikke.

Ej, kan du ikke ligge et billede på af testen, så kan vi se om vi tror den er positiv! 

Anmeld

14. marts 2013

Kløver

Jeg ville aldrig satse på resultatet, så hvis du tror du er gravid vil jeg klart anbefale en graviditetstest

Anmeld

15. marts 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej der er ikke alle der kan,og det er heller ikke alle mærker,der kryds reagere på HCG. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.