familie rådgiver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

Er der nogen her inde som har fanilie rådgiver på?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2013

birthee

Vores søn er ved at få lavet en §50, hvilket går ud at vi/han skal have noget støtte til de ting han har svært ved... Så om en måneds tid skulle vi gerne have familie-rådgiver på... Hvorfor???

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

birthee skriver:

Vores søn er ved at få lavet en §50, hvilket går ud at vi/han skal have noget støtte til de ting han har svært ved... Så om en måneds tid skulle vi gerne have familie-rådgiver på... Hvorfor???

Fordi jeg fået bevillet en dwr kommwr og gir råd 

Anmeld

16. marts 2013

booster_88

Både og kan man sige, Vores søn har specielle behov, eller sagt på en anden måde han er ikke et typisk barn og går derfor i special børnehave.

Vi har haft besøg af hende, og vi har også mulighed for at snakke emd psykolog mv. Og de er søde og rare, når han kommer til udredningen komemr der dog mere intense besøg på, så vi kan give vores søn den bedste hjælp.

Anmeld

16. marts 2013

Anonym trådstarter

booster_88 skriver:

Både og kan man sige, Vores søn har specielle behov, eller sagt på en anden måde han er ikke et typisk barn og går derfor i special børnehave.

Vi har haft besøg af hende, og vi har også mulighed for at snakke emd psykolog mv. Og de er søde og rare, når han kommer til udredningen komemr der dog mere intense besøg på, så vi kan give vores søn den bedste hjælp.

Min søn får hjælp i børnehaven talepæg og søtteperson og frys og nu jeg fået en familie rådgiver her hjem til også

Anmeld

16. marts 2013

birthee

Anonym skriver:

Fordi jeg fået bevillet en dwr kommwr og gir råd 

Det skal du nok blive glad for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.