Tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
14 svar
8 synes godt om
14. marts 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Håber på lidt hjælp

Min datter er lige blevet 2 år.. og vi har brugt str 92. det har dog været liige lidt for småt

Vi var til undersøgelse onsdag.. og hun er 91 høj og vejer 15 kg.. så nu er vi gået over til str 98 (som passer nogenlunde perfekt i bluser og bukserne - hvis det er elastik)..

Hendes bodystocks (str 92) er for små  - Men, kan man få bodystocks i str 98 eller hvad pokker gør jeg på det punkt??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

mortilnoahogmelina

Name it har Body i str 98 .
Her der bruges vi alm undertøj . Fra enten Name it Bilka Føtex eller hvor jeg kan finde sæt .
Stor pige hun er . :-) dejligt

Anmeld

14. marts 2013

MIWULA

Bilka har også bodyer i str. 98

Anmeld

14. marts 2013

Problembarnet

1.000 tak - blev bare helt i tvivl om man overhovedet kunne få det i så stor en str. 

Anmeld

14. marts 2013

MIWULA

Problembarnet skriver:

1.000 tak - blev bare helt i tvivl om man overhovedet kunne få det i så stor en str. 

Det kan man.. Det er bare ikk nemt og finde altid..

Anmeld

14. marts 2013

mth1987

Problembarnet skriver:

Håber på lidt hjælp

Min datter er lige blevet 2 år.. og vi har brugt str 92. det har dog været liige lidt for småt

Vi var til undersøgelse onsdag.. og hun er 91 høj og vejer 15 kg.. så nu er vi gået over til str 98 (som passer nogenlunde perfekt i bluser og bukserne - hvis det er elastik)..

Hendes bodystocks (str 92) er for små  - Men, kan man få bodystocks i str 98 eller hvad pokker gør jeg på det punkt??? 

Jeg tror ikk det er mange steder. Men jeg er ret sikker på jeg har nogen fra min niece. Så vidt jeg husker fra nameit men er jo ikk sikkert de stadig kan fåes da det er nogle år siden. Ellers Google

her har vi ikk brugt body ret længe da hun ikk bryder sig om at ha dem på så vi bruger undertrøje i stedet og det fungere altså ret godt

Anmeld

14. marts 2013

Problembarnet

mth1987 skriver:

Jeg tror ikk det er mange steder. Men jeg er ret sikker på jeg har nogen fra min niece. Så vidt jeg husker fra nameit men er jo ikk sikkert de stadig kan fåes da det er nogle år siden. Ellers Google

her har vi ikk brugt body ret længe da hun ikk bryder sig om at ha dem på så vi bruger undertrøje i stedet og det fungere altså ret godt

Cool - min datter har ik noget i mod at ha dem på.. 

Er hun renlig / bruger toilet eller hvordan gør I i forhold til ble? 

Anmeld

14. marts 2013

mth1987

Problembarnet skriver:

Cool - min datter har ik noget i mod at ha dem på.. 

Er hun renlig / bruger toilet eller hvordan gør I i forhold til ble? 

Hun gider slet ikk toilettet herhjemme kun hos dagplejen så hun bruger stadig ble. 

Men ved ikk lige hvad du mener i forhold til ble og at vi ikk bruger body?

Anmeld

14. marts 2013

K&S

Problembarnet skriver:

Håber på lidt hjælp

Vi bruger body´er fra Name It i str. 98, de findes i mange designs

Anmeld

14. marts 2013

Problembarnet

mth1987 skriver:

Hun gider slet ikk toilettet herhjemme kun hos dagplejen så hun bruger stadig ble. 

Men ved ikk lige hvad du mener i forhold til ble og at vi ikk bruger body?

tænker bare med at skifte..  og ble og underbukser osv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.