Påske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

AlberteSophie

Jeg eeelsker påske, det minder mig om fugle sang, chokolade, varmere i vejret og humøret ændre sig hurtigt til det positive. Min mormor pyntede ALTID op til påske, og jeg længes så meget efter de hyggelige stunder hos hende i påsken. Jeg overvejer selv at pynte op, men først, pynter du op til påske Og holder du/i påske frokost?

VIS GERNE BILLEDER AF JERS PÅSKE!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

MorEllen

Jeg er også vild med påsken!! Kan bedre li den end julen, faktisk!

Jeg plejer at pynte op med gule kyllinger, æg og blomster:-) I dag købte jeg en gul og hyggelig blomst til køkkenet..;-) Resten får vente til næste weekend. Jeg bor i Norge, så her er traditionerne lidt anderledes. Vi går feks meget på ski i fjellet;-) Og spiser påskelam, påskegodt osv :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her går kærsten fulstændig amok i pynt om ca 1 uges tid! Han er helt pjattet med at pynte op til højtider, og især efter at vi fik thea, ka han slet ik lade være! 

Vi har også altid påske frokost i min kærstes familie. Vh stine

Anmeld

14. marts 2013

Mumto3

Vi holde også påske :-) lang fredag er jo, øh... Lang at komme igennem, men så er glæden ekstra stor når børnene vågner påske morgen og jeg har dækket et flot påske bord med gul dug, grene med påske pynt på, pynt på bordet og chokolade til alle. Om eftmiddagenfår vi en påske gave. Det er en fællesgave vi får. Da vi kun havde de to drenge og de var små, var det ofte en stor kasse duplo som vi så alle legede med. Nu hvor lille søster også er kommet til Verden og drengene er blevet lidt større, så er det ofte et familiespil vi får. Kriteriet er at det skal være noget vi kam lave sammen.

Anmeld

14. marts 2013

MorDk

Ihh hvor hyggeligt altså!

Her pynter vi slet ikke op til påske...

Anmeld

14. marts 2013

CaWi

Jeg pynter op til påske. Har altid været vandt til det hjemme fra, og ønsker også mit eget barn skal vokse op med det.
Jeg pynter op weekenden før påske, og tager det ned aller senest weekenden efter. Jeg synes det er SÅ hyggeligt.

Vi holder ikke selv påskefrokost, men bliver altid inviteret rundt i familien

Anmeld

14. marts 2013

Fenja09

AlberteSophie skriver:

Jeg eeelsker påske, det minder mig om fugle sang, chokolade, varmere i vejret og humøret ændre sig hurtigt til det positive. Min mormor pyntede ALTID op til påske, og jeg længes så meget efter de hyggelige stunder hos hende i påsken. Jeg overvejer selv at pynte op, men først, pynter du op til påske Og holder du/i påske frokost?

VIS GERNE BILLEDER AF JERS PÅSKE!

Jeg/vi har aldrig rigtig pyntet op til påske, heller ikke da jeg var barn. Min mor kunne godt have nogle fugle stående og lidt æg vi havde lavet, men slet ikke i samme stil som når det er 1 Dec.

Jeg har lidt æg i jordfarver, nogle enkelte til at hænge på en gren - og så har jeg lige fået mit første malede æg af vores datter. Det er selvfølgelig hængt op, men ellers har jeg intet.

Og nej vi holder heller ikke påskefrokost

Vi holder påske med lidt forskellige udflugter, nyder helligdagene og det forhåbentlige gode vejr.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.