Crinone Gel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

Anonym trådstarter

HJÆLP!!

Hej tøser

Jeg tager det her Crinone Gel, og jeg er kommet i tvivl om man skal lade det sidde og `resterne` kommer ud selv, eller om man skal "grave" det ud?

Jeg håber nogle af jer med erfaring kan hjælpe mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

Musse21

Anonym skriver:

HJÆLP!!

Hej tøser

Jeg tager det her Crinone Gel, og jeg er kommet i tvivl om man skal lade det sidde og `resterne` kommer ud selv, eller om man skal "grave" det ud?

Jeg gjorde det at jeg "gravede" det ud med fingeren når jeg var i bad.. Nogle kan nemlig døje med det ikke er det hele der kommer ud igen..

Anmeld

14. marts 2013

nielsen80

Anonym skriver:

HJÆLP!!

Hej tøser

Uha crinone er bare noget nasty noget...altså på klinikken sagde de, at det overskydende selv kom ud, men se evt denne tråd...

https://www.baby.dk/debat/188762pi1/barnloeshedsbeh andling/crinonevirkelig-klamt.aspx

Behøver jeg at sige, at jeg ville grave det ud....

Anmeld

14. marts 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

HJÆLP!!

Hej tøser

Jeg har oplevet at, ophobede klumber af crinone på størrelse med tennisbolde kom ud, hvis jeg pressede .. Men det har været efter jeg har været 7+ henne i graviditeten.. det bare noget klamt stads!!
Jeg har kun kravet efter de store klumber kom ud

Anmeld

14. marts 2013

fnuggi

Anonym skriver:

HJÆLP!!

Hej tøser

jeg fik store klumper ud ved at grave det ud og snakkede med en sygeplejske om dette og ved den næste gang fik jeg vaginal piller som hedder lutinus minusset ved dem er at man skal tag dem tre gange i døgnet men jeg er fri for at grave 

Anmeld

14. marts 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for svarene alle sammen.

Jeg er noget nasty noget det crinone gel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.