Stumpe27 skriver:
ja nogen læste nok godt min tdligere tråd mht hvor uprofesionelle de var på mit uddannelses sted og har ikke rigtig lyst til at fortsætte så var derfor nede og snakke med job centeret her til morgen og forklarede dem situationen og jeg er sådan set ikke røget ud af kontant hjælps systemmet endnu men de var bare iskolde dernede ja nu var det jo mit problem at jeg havde valgt at tage en uddannelse som jeg åbenbart ikke kunne gennemføre så måtte selv finde en indtægt de gad ihvertfald ikke hjælpe!

Hmm okay så kan jeg jo ikke rigtig gøre andet end at søge et job og håbe jeg får et hurtigt har søgt en masse der er relevante for mig, det ville sku være nemmere hvis mig og kæresten var gift men det er der mange der mener er for tidligt. selvom vi snart har været sammen í 3 år
ja var vi gift kunne han jo få mit fradrag men må bare søge så mange job som muligt og leve af hans indtægt indtil da
det er bare så surt men vi skal nok klare den 
Nu læste jeg lige din anden tråd, og ja måske var de uprofessionelt - men så burde du jo bare klage istedte for at droppe uddannelsen.
Da jeg tog min HF var der da også lærer vi var utilfredse med, lærere der aldrig dukkede op, gav os vores afleveringer tilbage osv, men så klager man og så tager ledelsen det videre. 
Jeg syntes lidt du har overreageret, specielt hvis du kun har været der i nogle få dage. Og ja unge mennesker er umodne, men kunne du så ikke spørge om at få flytte klasse? Kender da selv folk der har gjort det fordi det passede dem bedre. 
Alt i alt er snak vel bedre end surmulen og det lyder ikke til at du har givet det en chance eller selv er kommet med en måde at løse problemerne på 
Undskyld hvis det lyder træls, det er ikke meningen.
Når det så er sagt, må kommunen godt bare nægte dig hjælp? det tror jeg altså ikke 
Anmeld