Lejer I stadig film i videobiksen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. marts 2013

modesty

Ja, som nævnt. Vi har Netflix herhjemme, og lejer film over iTunes. Og jeg kom til at tænke på om der stadig er mange der lejer fysiske dvd'er i butikkerne? Og hvad med på tankstationer? Findes der stadig dvd-udlejning på tankstationerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

nielsen80

modesty skriver:

Ja, som nævnt. Vi har Netflix herhjemme, og lejer film over iTunes. Og jeg kom til at tænke på om der stadig er mange der lejer fysiske dvd'er i butikkerne? Og hvad med på tankstationer? Findes der stadig dvd-udlejning på tankstationerne?

Nej vi har også netflix.

Dit indlæg fik mig dog til at smile, og mindes den tid, hvor det fedeste bare var at leje en videoafspiller og video på tankstationen.

Anmeld

14. marts 2013

Lene Unik

Vi har gjort det indtil for nyligt, men vi har også fået Netflix, eller det vil sige vores datter har (vi låner adgang) og vi overvejer at få abonnement ved en af de andre udbyder også (muligvis Via Play) og så er det sikkert slut med at leje film.

Anmeld

14. marts 2013

Stéphanie

modesty skriver:

Vi lejer film på vores tv boks, og ellers har vi netflix. Og skulle ingen af dem have det jeg absolut skal se, evt. til opgaver i skolen osv, så er der stor sandsynlighed for at det er på youtube.

Jeg har ikke været i blockbuster eller på tanken efter en film i 100 år og en madpakke

Anmeld

14. marts 2013

modesty

nielsen80 skriver:

Nej vi har også netflix.

Dit indlæg fik mig dog til at smile, og mindes den tid, hvor det fedeste bare var at leje en videoafspiller og video på tankstationen.

Præcis! Det var også dét jeg kom til at tænke på. En moviebox! De gode, gamle dage.

Anmeld

14. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg lejede et par film i videobutikken for et årstid siden, da jeg endnu ikke havde fået internet i min nye lejlighed.

Men det gør jeg godt nok ikke igen. Det kostede 40! kr at leje en film, der var totalt ridset og i en elendig stand

Anmeld

14. marts 2013

kriknu

Jeg bruger mest netflix og/eller viaplay, eller nogle af de film der er at finde på min box.. men det sker da at jeg kører et smut i blockbuster, kun fordi jeg synes det er hyggeligt ... men jeg glemmer for det meste at aflevere filmene igen  av av dyr fornøjelse

Anmeld

14. marts 2013

Dinna88

Nej, for søren

Anmeld

14. marts 2013

jydeinden

vi køber dvderne fysisk men det er dog ved stereo studiet osv.. og eneste grund til at vi ikke har netflix er fordi de ikke har de serier vi gider at se udvalget er ganske enkelt ikke stort nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.