Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi er i gang med fertilitets udredning, og har derfor fået taget blodprøver på hhv CD 19 og 23.
på dag 19 var tallet 1,2 og på dag 23 var tallet 4,5.
Tyder det på der har været ÆL?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Vi er i gang med fertilitets udredning, og har derfor fået taget blodprøver på hhv CD 19 og 23. på dag 19 var tallet 1,2 og på dag 23 var tallet 4,5. Tyder det på der har været ÆL?
Jeg kan desværre ikke huske tallene, men det må lægen da informere dig om?
modesty skriver: Jeg kan desværre ikke huske tallene, men det må lægen da informere dig om?
Han sagde det tydede på æl havde været der. Synes bare tallet var noget lavt
Nej tallet fortæller du ikke har haft ÆL,da det skal være på 25 eller der over,7 dage efter ÆL.
Mor_til_2_unger skriver: Nej tallet fortæller du ikke har haft ÆL,da det skal være på 25 eller der over,7 dage efter ÆL.
Bare underligt jeg havde en knald positiv æl test 2 dage før den sidste blodprøve
Anonym skriver: Bare underligt jeg havde en knald positiv æl test 2 dage før den sidste blodprøve
Så kan du ikke bruge tallet til noget,for den blodprøve SKAL tages PRÆCIST 7 dage efter ÆL,og du har jo først haft ÆL da prøven blev taget.
Tallet stiger først 7 dage efter ÆL.
Mor_til_2_unger skriver: Så kan du ikke bruge tallet til noget,for den blodprøve SKAL tages PRÆCIST 7 dage efter ÆL,og du har jo først haft ÆL da prøven blev taget. Tallet stiger først 7 dage efter ÆL.
Ahhh på den måde!! Puha så har lægen nok ret i det er normalt! Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128