MFR vaccinen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. marts 2013

Jok123

Jeg ved godt at der har været utallige at emner som denne, så beklager at jeg opretter endnu et

Min søn fik sidste tirsdag 15 mdr. vaccinen, så det er ved at være tid til at der skal komme en evt. reaktion. Han har været snottet hele vinteren on & off, og var det også ugen inden han sku vaccineres. De sidste 2 dage har han snottet HELT VILDT, mere end han nogensinde har gjort før, og vandet løber ud af øjnene på ham.. han ligner jeg ved ik hvad, og jeg mistænker egentlig noget allergi, men jeg ville lige høre om det kunne ske at være den måde han reagerer på vaccinen på?

Han har også en lille smule rødligt udslæt på kinderne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

isabellasmor

Jeg ved godt at der har været utallige at emner som denne, så beklager at jeg opretter endnu et

Min søn fik sidste tirsdag 15 mdr. vaccinen, så det er ved at være tid til at der skal komme en evt. reaktion. Han har været snottet hele vinteren on & off, og var det også ugen inden han sku vaccineres. De sidste 2 dage har han snottet HELT VILDT, mere end han nogensinde har gjort før, og vandet løber ud af øjnene på ham.. han ligner jeg ved ik hvad, og jeg mistænker egentlig noget allergi, men jeg ville lige høre om det kunne ske at være den måde han reagerer på vaccinen på?

Isabella har præcis samme . Og hun blev også vaccineret for lidt under 2 uger siden. 

Anmeld

14. marts 2013

Jok123

Åhh det var dejligt at høre, så er det nok bare vaccinen

Anmeld

14. marts 2013

smølfine

Jok123 skriver:

Nøjagtig samme reaktion havde Ludvig ca. 12 dage efter vaccinationen. Han var faktisk syg en lille uge af den, men han var også forkølet i forvejen og havde lige haft mellemørebetændelse.

God bedring med den lille

Anmeld

14. marts 2013

Jok123

Tusind tak for svar, så er jeg straks mere rolig. Han får lige en uges tid til at komme på benene igen

Jeg var ved at frygte at det var hunden han ik kan tåle  for at det bare er vaccine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.