Heller ikke denne gang!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
7 svar
9 synes godt om
14. marts 2013

Marina

Sådan noget møj!!! Startet igår med lidt småt blet blødningen, tænkte det er nok ægget der sætter sig fast, ( med gode råd her inde fra) meeeeen så i nat, blod med mere blod på  Kun en uge efter ægo og BP den 21/3  Har sgu måtte melde mig syg på arbejdet, pga smerter og voldsom blødningen  De var heldigvis forstående ! 

Er der nogle succes historier der stadig kan give håb, for jeg har mistet håbet for denne gang, ( 2. Forsøg) og begynder at midste håbet genertelt  

HJÆLP!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2013

gædde/gitte

Marina skriver:

Sådan noget møj!!! Startet igår med lidt småt blet blødningen, tænkte det er nok ægget der sætter sig fast, ( med gode råd her inde fra) meeeeen så i nat, blod med mere blod på  Kun en uge efter ægo og BP den 21/3  Har sgu måtte melde mig syg på arbejdet, pga smerter og voldsom blødningen  De var heldigvis forstående ! 

Er der nogle succes historier der stadig kan give håb, for jeg har mistet håbet for denne gang, ( 2. Forsøg) og begynder at midste håbet genertelt  

HJÆLP!!!! 

op

Anmeld

14. marts 2013

modesty

Marina skriver:

HJÆLP!!!! 

Det er for tidligt at miste håbet generelt. 

Jeg blev først gravid ved mit 4. forsøg selvom jeg producerede mange og fine æg der stort set alle blev befrugtet og udviklede sig flot, slimhinden var flot o.s.v. For nogle går det hurtigt, for andre tager det længere tid. Og tilfældighed spiller desværre også en rolle. 

Anmeld

14. marts 2013

Marina

modesty skriver:

Det er for tidligt at miste håbet generelt. 

Jeg blev først gravid ved mit 4. forsøg selvom jeg producerede mange og fine æg der stort set alle blev befrugtet og udviklede sig flot, slimhinden var flot o.s.v. For nogle går det hurtigt, for andre tager det længere tid. Og tilfældighed spiller desværre også en rolle. 

Ja det os rigtig.... Desværre er æg bare ikke dem vi har så mange a, hvis jeg vidste jeg kunne ha et 4 og 5 forsøg, tror jeg, at jeg ville ha nemmere ved at slappe a, men det kan jeg bare ikke. 

1. Forsøg var jo nemmer at kommer over, når vi sagde til hinanden, jamen så håber vi bare på næste gang... Nu er virkeligheden jo anderledes og næste gang er højst sandsyndeligt sidste hang... Så nu er vi ude i hvad det koster på ben privatklinik ?!? 

Tak for din kommentar, og forsøg på opmuntring... 

Anmeld

14. marts 2013

Nessie

Jeg synes det er meget tidligt at du er begyndt at bløde, har du talt med klinikken?

Du må endelig ikke opgive håbet, men lyt godt efter din krop, måske har den brug for en lille pause?

Her har vi været ude 3. forsøg begge gange, så der er håb forude 

Anmeld

14. marts 2013

Lisbeth1985

Marina skriver:

HJÆLP!!!! 

Det gør mig ondt,at det ikke blev denne gang Jeg synes også,at du skal høre klinikken,hvad de mener om den tidlige blødning. Kram herfra

Anmeld

14. marts 2013

Marina

Opdate. 

Jeg ringes til klinikken i dag, og sygeplejesken sagde at der stadig var håb, da det er tidligt jeg bløder, og vi har fået lagt 2 æg op, så jeg skulle prøve at slappe af ( øhh har ondt i ryggen a at lægge ned hele dagen) jeg fortalte hende at jeg havde rigtig mange jag, niv og mens smerter, hvor til du svaret at jeg jo bløder lige på de dage hvor ægget sætter sig fast.... Har os læst på en anden side om "implantationsblødning" der i nogen tildfælde kan være kraftig blødning som i mens og i lige så mange dage.. 

Har måtte tá smertestillende for en time siden for bare at få lidt ro og smerte pause... 

Tak alle sammen, måsket er der stadig håb, hun sagde jeg tidligst kunne tá en graviditetsprøve den 18-19 så det gør jeg... 

Anmeld

14. marts 2013

Lisbeth1985

Marina skriver:

Opdate. 

Jeg ringes til klinikken i dag, og sygeplejesken sagde at der stadig var håb, da det er tidligt jeg bløder, og vi har fået lagt 2 æg op, så jeg skulle prøve at slappe af ( øhh har ondt i ryggen a at lægge ned hele dagen) jeg fortalte hende at jeg havde rigtig mange jag, niv og mens smerter, hvor til du svaret at jeg jo bløder lige på de dage hvor ægget sætter sig fast.... Har os læst på en anden side om "implantationsblødning" der i nogen tildfælde kan være kraftig blødning som i mens og i lige så mange dage.. 

Har måtte tá smertestillende for en time siden for bare at få lidt ro og smerte pause... 

Tak alle sammen, måsket er der stadig håb, hun sagde jeg tidligst kunne tá en graviditetsprøve den 18-19 så det gør jeg... 

Jeg  for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.