Anonym skriver:
Ja det er nok ikke noget relevant for jer..
Jeg er meget ung (18), og venter mit første barn. (Små 14 dage til termin). Men kommunen tror ikke på jeg kan være mor
jeg er meget følsom på det punkt og det gør så forfærdelig ondt på mig! Jeg sys det er så fejt at fordi jeg har haft en ikke så god barndom så tror de ikke på jeg kan være mor og tage ansvar for mit barn!
jeg har ikke engang fået en mulighed for at bevise det endnu! :-(
De gav mig tre valgmuligheder..
1. Bare at aflevere ham med det sammen!
2. være 8 dage på sygehuset og bevise det!
3. Komme på mor/barn hjem i 3måneder!
jeg har valgt at komme på mor/barn hjem i 3måneder sammen med kæresten, for jeg vil ikke kunne være mig selv og bevise det på 8 dage på et sygehus! Jeg ville stresse helt vildt og bære bange for at gøre noget forkert! Og jeg nægter at give mit barn frivillig fra mig!
så når jeg har født og må komme hjem fra sygehuset, må jeg hente nogen ting og så skal jeg afsted på mor/barn hjem! Øv hvor er det hårdt at tænke på! 
jeg ved godt at jeg skal se det som en hjælp! Men det er bare så svært lige nu, jeg frygter sårn at de vil tage mit barn fra mig!
men jeg ved at mig og min kæreste nok skal klare det! Og jeg skal nok bevise alle mennesker at jeg sagtens kan klare mit barn, bare vent og se! 

-undskyld men skulle lige have lidt luft 

MEN vær glad for, at de gav dig et valg! Jeg havde også klart valgt mor barn hjem frem for de to andre, hvis det var mig der stod i din situation! 
Du må for guds skyld ikke se det som et nederlag, men nyd den tid du har med din lille guldklump på hjemmet! 
Håber det kommer til at gå rigtig godt for jer..