:-(:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2013

Kofoed.

synes helt sikkert du har taget det rigtige valg, det skal du vide, så selvom du måske bliver set som umoden og uansvarlig, så synes jeg du viser, at du vil dit barn det bedste. Tag i mod deres hjælp og lær af de fejl som de fortæller dig om, lad værre med at modarbejde dem, husk at hvis du viser åbenhed for samarbejde, så vil de bedre kunne hjælpe dig og se, at du er en god mor på din egen måde. spørg endelig om hjælp, både herinde men specielt også på hjemmet og hos din sagsbehandler.

ved godt du allerede ved meget af det jeg skriver, men nogle gange hjælper det lige at læse det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Frkmtc skriver:

Det er svært at sætte sig ind i din situation, men du må jo bare bevise at du kan!
Men kan ikke forstå at du er i deres "søgelys", eller hvad man kan sige, hvis du ikke har bevist det modsatte?.

Kan godt se det er svært for jer at se det fra min synsvinkel! :-)

jeg havde skam også bare brug for at få luft..

men jeg ved jeg nok skal klare det, og når det gælder mit barn vil jeg kæmpe til det sidste! Og jeg skal nok få dem overbevist om at de tog fejl!! :-)

Anmeld

13. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Ja det er nok ikke noget relevant for jer..

Jeg er meget ung (18), og venter mit første barn. (Små 14 dage til termin). Men kommunen tror ikke på jeg kan være mor jeg er meget følsom på det punkt og det gør så forfærdelig ondt på mig! Jeg sys det er så fejt at fordi jeg har haft en ikke så god barndom så tror de ikke på jeg kan være mor og tage ansvar for mit barn!

jeg har ikke engang fået en mulighed for at bevise det endnu! :-(

De gav mig tre valgmuligheder..

1. Bare at aflevere ham med det sammen!

2. være 8 dage på sygehuset og bevise det!

3. Komme på mor/barn hjem i 3måneder!

jeg har valgt at komme på mor/barn hjem i 3måneder sammen med kæresten, for jeg  vil ikke kunne være mig selv og bevise det på 8 dage på et sygehus! Jeg ville stresse helt vildt og bære bange for at gøre noget forkert! Og jeg nægter at give mit barn frivillig fra mig!

så når jeg har født og må komme hjem fra sygehuset, må jeg hente nogen ting og så skal jeg afsted på mor/barn hjem! Øv hvor er det hårdt at tænke på!

jeg ved godt at jeg skal se det som en hjælp! Men det er bare så svært lige nu, jeg frygter sårn at de vil tage mit barn fra mig!

men jeg ved at mig og min kæreste nok skal klare det! Og jeg skal nok bevise alle mennesker at jeg sagtens kan klare mit barn, bare vent og se! 

-undskyld men skulle lige have lidt luft 

Det er en rigtig træls besked at få, det er helt sikkert!

MEN vær glad for, at de gav dig et valg! Jeg havde også klart valgt mor barn hjem frem for de to andre, hvis det var mig der stod i din situation!

Du må for guds skyld ikke se det som et nederlag, men nyd den tid du har med din lille guldklump på hjemmet!

Håber det kommer til at gå rigtig godt for jer..

Anmeld

14. marts 2013

LineSchack

Har været igennem noget lign med min datter, du skriver bare vis du har brug for det...

Anmeld

14. marts 2013

Faith

Håber det absolut bedste for dig og dit barn!

Men ja se det som en hjælp de tilbyder jer. Synes dog det lyder meget hårdt de har givet dig valget om bare at aflevere det med det samme

Du lyder ret fornuftig, så er sikker på du nok skal klare det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.