Jordbær:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2009

Miamaja

jeg eeeelsker rigtig friske men modne og sode jordbaer. ikke de der vandede bitre maerkelige nogle.

min far har altid naegtet at spise dem siden han var paa bondegaard og saa hvordan de plantede jordbaer i afforing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2009

Nanna1985

Jeg ELSKER jordbær  MUMS...

Jeg spiser dem forskelligt.. Nogen gange bare rene.. Andre gange med fløde og sukker på MUMS..

Anmeld

23. juni 2009

Diana...

ELSKER JORDBÆR Jeg spiser dem som de er el dyppet i chokolade el med is el i en god frugt skål el i yougurt aldrig med sukker mælk fløde osv.

Anmeld

23. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg elsker også jordbær!
Spiser dem om aftenen, som slik!!  Mums...
Udenfor sæsonen bruger jeg frosne jordbær og laver enten jordbærgrød eller smoothies af dem

Anmeld

23. juni 2009

Vingummien

Spiser dem og helst med mælk sukker og fløde mums, elsker jordbær

Anmeld

23. juni 2009

grinbidderen

her elsker man osse jordbær de smager bare super godt kan spise det på alle måder men fortrækker med sukker og fløde og mælk.. får jo vild lyst til jordbær med fløde.. har kun jordbær grød i køleren.. men nej...

Anmeld

24. juni 2009

SaNiNa

elsker jordbær, men kan jo desværre ikke spise1½ kg om dagen lige nu, så det gør jeg til næste år igen... og ærter er osse bare på top 10

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Hmmmm jordbær.... hmmmmm..... Bare som de er, eller med en lille smule sukker og piskefløde på

Nogle andre måde at spise dem er med sukker og friskpresset appelsin juice eller også dybet i en blanding af sukker og en god portvin... hmmm...

Anmeld

24. juni 2009

babyMark

ELSKER jordbær. Den mest brugte variant hos mig er med mælk på....men også gode i koldskål, a-38, med chokolade, jordbærmousse, jordbærsuppe, smoothie, i kager, desserter osv.

Jordbær er genialt.....uha...bliver nødt til at få fat i nogle af de gode søde danske i dag

Anmeld

24. juni 2009

Kloster

Elsker jordbær.

Her hjemme spiser vi dem med vanilliecreme på.

Jeg gør dem self rene, skærer dem i stykker i en stor skål også spiser vi dem med vanilliecreme fra Karoline på.
Uhmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.