Hvad tror i der sker med fremti.den angående pension?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. marts 2013

1990h

hihi

Jeg har været nede og lave pensions opsparinger for kæresten og jeg i dag.
kæresten jo diverse opsparinger igennem arbejdet, men det har jeg ikke endnu. så tænkte at der sker ikke noget ved at lave sin egen rate pension man ved jo ikke med fremtiden.

Men hvad tænker i om fremtiden. Nu jeg 22 år. nogle af jer er godt nok ældre, nogle yngre. men tror i der noget der hedder folkepension når vi når op i den alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
1990h skriver:

hihi

Arbejder på et plejehjem, og mine kollegaer og jeg er blevet enige om, at vi flytter ind, samme dag vi går på pension det er selvfølgelig en joke - men har ingen anelse, tiden må bare vise hvad der sker .. Er 24år, meget kan ændre sig på 40 år

Anmeld

13. marts 2013

1990h

Olivia's Moar skriver:

Arbejder på et plejehjem, og mine kollegaer og jeg er blevet enige om, at vi flytter ind, samme dag vi går på pension det er selvfølgelig en joke - men har ingen anelse, tiden må bare vise hvad der sker .. Er 24år, meget kan ændre sig på 40 år

Ja meget kan netop ændre sig..og nok ikke til det bedre:O

Anmeld

13. marts 2013

Miss BananaHammock

På et eller andet tidspunkt forsvinder folkepensionen og man er godt over 70 før man må gå på pension. Det er hvad vi altid bliver enige om herhjemme.

Anmeld

13. marts 2013

1990h

Miss BananaHammock skriver:

På et eller andet tidspunkt forsvinder folkepensionen og man er godt over 70 før man må gå på pension. Det er hvad vi altid bliver enige om herhjemme.

ja jeg tror ærligt talt ikke der noget folkepension når jeg bliver op i den alder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.