Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ariel skriver: Det er da godt nok en smukling du der har fået og så endda med VERDENS smukkeste navn
Det er da godt nok en smukling du der har fået og så endda med VERDENS smukkeste navn
Tusind tak
Vi er selv meget glade for hendes navn, synes det passer så godt til hende
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Hun ser dejlig ud! Og sikke flot hun stiger i vægt. Kan ikke lade være med at tænke på hvor vild det er da tiger var 2 mdr. inden hun vejede det din Makucca vejer nu Hvor er det dejligt at høre amninge går der ud af!!
Hun ser dejlig ud! Og sikke flot hun stiger i vægt. Kan ikke lade være med at tænke på hvor vild det er da tiger var 2 mdr. inden hun vejede det din Makucca vejer nu
Hvor er det dejligt at høre amninge går der ud af!!
Mange tak Sp har været på besøg idag .. Nu er hun oppe på 4320 gram dvs 280 gram på en uge Mor her er stolt!
Vores vejede også hele 3880 gram da hun blev født, men hun tabte sig jo helt ned til 3416 3 dage efter, så hun har da virkelig taget revance
Vivian87 skriver: Sikke dog en lille lækkermums Hun bliver en rigtig hjerteknuser når hun bliver stor
Sikke dog en lille lækkermums Hun bliver en rigtig hjerteknuser når hun bliver stor
Tak
Ayasmor skriver: Sådan en lækkermås, hvor er hun sød Stort tillykke med hende og den imponerende vægtstigning
Sådan en lækkermås, hvor er hun sød Stort tillykke med hende og den imponerende vægtstigning
Janne T. skriver: Sikke dog en smuk lille pige
Sikke dog en smuk lille pige
Ihh tak
MorTilMalucca skriver: Tusind tak Vi er selv meget glade for hendes navn, synes det passer så godt til hende
MorTilMalucca skriver: Ja, ikke? Taaaak
Ja, ikke?
Taaaak
Helt vildt! Perfekt lille pige!
Ariel skriver: Ja det er også kun særlige piger, der jan hedde det min datter hedder det også (stavet på samme måde)
Ja det er også kun særlige piger, der jan hedde det min datter hedder det også (stavet på samme måde)
Ihh hvor fint. Vores datter hedder Malucca Aviaya, og har været forelsket i det navn fra første gang jeg hørte det ..
Hold op hvor er hun bare køn!
MorTilMalucca skriver: Så blev det tid til at flashe vores smukke datter.. Samt det er mit første indlæg i denne gruppe Vi har det alle sammen rigtig godt, alting går bare så fint - amningen kører og hun er så dygtig! Sundhedsplejersken var her i torsdags der vejede hun 4040 gram (fødselsvægt: 3880 gram, men hun tabte sig helt ned på 3416 gram) så hun har taget rigtig flot på Sundhedsplejersken kommer igen imorgen, er meget spændt på at se hvor meget hun har taget på Elsker min lille prinsesse
Så blev det tid til at flashe vores smukke datter..
Samt det er mit første indlæg i denne gruppe
Vi har det alle sammen rigtig godt, alting går bare så fint - amningen kører og hun er så dygtig! Sundhedsplejersken var her i torsdags der vejede hun 4040 gram (fødselsvægt: 3880 gram, men hun tabte sig helt ned på 3416 gram) så hun har taget rigtig flot på
Sundhedsplejersken kommer igen imorgen, er meget spændt på at se hvor meget hun har taget på
Elsker min lille prinsesse
Skøn, skøn pige
Tillykke med hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128