Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MIWULA skriver: Kl 06:25 idag for 2 år siden fødte jeg vores elskede og helt perfekte søn på 3304 g og 49 lang. En hård og sej kamp men helt sikkert det hele værd.. Tænk der allerede er gået 2 ÅR Hvor blev tiden dog af. Han er så stor nu. Siger næsten alt og vil meget gerne betemme selv.. tihi.. Elsker min dejlige søn. Tillykke basse.. 1. Billed max. 1 time gammel 2. Billed 1 dag gammel 3. Billed nolge timer gammel 4. Billed Ca. 4 måneder gammel 5. Billed 1½ år gammel 6. Billed ca. 21 måneder gammel 7. Billed Er fra idag 2 år gammel 8. Billed Bollekagemand til vuggestuen idag 9. Billed Er også fra imorges.
Kl 06:25 idag for 2 år siden fødte jeg vores elskede og helt perfekte søn på 3304 g og 49 lang. En hård og sej kamp men helt sikkert det hele værd..
Tænk der allerede er gået 2 ÅR Hvor blev tiden dog af.
Han er så stor nu. Siger næsten alt og vil meget gerne betemme selv.. tihi.. Elsker min dejlige søn. Tillykke basse..
1. Billed max. 1 time gammel
2. Billed 1 dag gammel
3. Billed nolge timer gammel
4. Billed Ca. 4 måneder gammel
5. Billed 1½ år gammel
6. Billed ca. 21 måneder gammel
7. Billed Er fra idag 2 år gammel
8. Billed Bollekagemand til vuggestuen idag
9. Billed Er også fra imorges.
Hvor er han sød
Tillykke med ham
Monica
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Martsbaby skriver: Tillykke med ham! Hvor var han bare lækker baby - og sikke en smuk ung mand du har fået dig nu, hva!
Tillykke med ham!
Hvor var han bare lækker baby - og sikke en smuk ung mand du har fået dig nu, hva!
Hihi mange tak.. Ja mon ikk.. Så har jeg 2 af dem det er jo bare dejligt..
Monica P skriver: Hvor er han sød Tillykke med ham Monica
Mange tak
MIWULA skriver: Hihi mange tak.. Ja mon ikk.. Så har jeg 2 af dem det er jo bare dejligt..
Ja på et tidspunkt i ens liv er det sgu lækkert, at kunne sige man har mere end én mand i sit liv hihi..
Martsbaby skriver: Ja på et tidspunkt i ens liv er det sgu lækkert, at kunne sige man har mere end én mand i sit liv hihi..
Hihi ja nemlig.. Måske du også kan det når baby kommer
Tulle28 skriver: Hvor er han kær, stort tillykke med ham Og hvor er du smuk!!
Hvor er han kær, stort tillykke med ham Og hvor er du smuk!!
Mange tak.. Ej tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128