Menstruation efter ægudtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.164 visninger
11 svar
2 synes godt om
13. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg fik taget æg ud i onsdags, og igår - kun seks dage efter - får jeg menstruationsagtigt ondt i maven og begynder at bløde. Ikke meget, men stadig. Det fortsætter idag. Kan det være min mens allerede? Havde ikke forventet den før på mandag, så den kommer jo en uge for tidligt. 

(bonus-info: jeg er ikke i behandling, er ikke, og prøver heller ikke at blive, gravid)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg fik taget æg ud i onsdags, og igår - kun seks dage efter - får jeg menstruationsagtigt ondt i maven og begynder at bløde. Ikke meget, men stadig. Det fortsætter idag. Kan det være min mens allerede? Havde ikke forventet den før på mandag, så den kommer jo en uge for tidligt. 

(bonus-info: jeg er ikke i behandling, er ikke, og prøver heller ikke at blive, gravid)

Jeg skal starte op på p-piller igen, så derfor spørger jeg. Skal jeg tage en pille idag så? skulle jeg have taget en igår? Eller skal jeg vente på noget mere blod? Jeg bløder kun ganske lidt - men dog alligevel. 

Anmeld

13. marts 2013

LRJ

Har du doneret ?
For så kommer der blod lignende mens 6-9 dage efter og så første mens 4 uger efter det

Anmeld

13. marts 2013

LRJ

Anonym skriver:

Jeg skal starte op på p-piller igen, så derfor spørger jeg. Skal jeg tage en pille idag så? skulle jeg have taget en igår? Eller skal jeg vente på noget mere blod? Jeg bløder kun ganske lidt - men dog alligevel. 

Og vent med p-pillen til der kommer mere blod

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Har du doneret ?
For så kommer der blod lignende mens 6-9 dage efter og så første mens 4 uger efter det

Ja, jeg har doneret. Så jeg skal vente yderligere 4 uger til der kommer en rigtig mens med p-pillerne?

Anmeld

13. marts 2013

LRJ

Anonym skriver:

Ja, jeg har doneret. Så jeg skal vente yderligere 4 uger til der kommer en rigtig mens med p-pillerne?

Nej du får en lidt voldsommere blødning her om nogle dage der skal du starte
for du har doneret der skal blive flere af os

Anmeld

13. marts 2013

**Ønskebabyen

Lone H. skriver:

Har du doneret ?

Hvorfor skulle det være anderledes om man donerer eller om man er i behandling??

Anmeld

13. marts 2013

LRJ

**Ønskebabyen skriver:

Hvorfor skulle det være anderledes om man donerer eller om man er i behandling??

Alle jeg har hørt om der er i behandling bløder ikk der hvor os der donere kan bløde, og plus vi laver uorden i vores cykluser af at donere derfor får vi anderledes blødninger det kan tage op til 3 mdr efter en donation før der er styr på cyklus igen

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Nej du får en lidt voldsommere blødning her om nogle dage der skal du starte
for du har doneret der skal blive flere af os

Tusinde tak for svar

Og selv  Du kan takke dig selv - du har været med til at inspirere mig

Anmeld

13. marts 2013

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Alle jeg har hørt om der er i behandling bløder ikk der hvor os der donere kan bløde, og plus vi laver uorden i vores cykluser af at donere derfor får vi anderledes blødninger det kan tage op til 3 mdr efter en donation før der er styr på cyklus igen

Det glemte de lige at informere mig om

Ikke at jeg havde gjort noget anderledes, men synes faktisk ikke at nogen har fortalt mig om efter ægudtagning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.