Søger en person til interview i mit bachelor projekt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.334 visninger
20 svar
2 synes godt om
13. marts 2013

Ryberg

Hej alle sammen

Jeg er ved at skrive et bachelor projekt omkring socialt bedrageri.
Jeg har valgt, at jeg vil undersøge den gråzone der findes omkring enlige forsørgere, som har en tæt ven/kæreste, som omhandler deres retssikkerhed da den godt kan være forvirrende.

I den forbindelse søger jeg en person, som er enlig forsørger, og som modtager sociale ydelser fra kommunen i form af børnetilskud, boligstøtte eller økonomisk friplads, og som har en tæt ven/kæreste.

Det vil være bedst, hvis du bor i Midtjylland, da jeg har den tanke, at komme hjem til dig og foretage interviewet, så du er i dine egne rammer.
Jeg bor ved Horsens.

Interviewet vil blive optaget, men kun til mit eget brug i projektet, og vil blive slettet når projektet er afleveret.

Derudover kan jeg sige, at du vil blive 100% anonym i mit projekt, og at jeg har tavshedspligt.

Du kan vælge at skrive en privat besked til mig herinde, eller skrive i indlægget her.

Håber at høre fra dig

M.v.h.
Janie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2013

Ryberg

13. marts 2013

Ryberg

opper lige igen

Anmeld

13. marts 2013

Ka+Ma=Be

Ville gerne hjælpe hvis jeg da var enlig, boede i jylland og alt det der Men kan da lige oppe den i håb om at du får nogle tilbagemeldinger.

Rigtig meget held og lykke med projektet - det lyder som et spændende emne

Anmeld

13. marts 2013

Ryberg

Ka+Ma=Be skriver:

Ville gerne hjælpe hvis jeg da var enlig, boede i jylland og alt det der Men kan da lige oppe den i håb om at du får nogle tilbagemeldinger.

Rigtig meget held og lykke med projektet - det lyder som et spændende emne

Tusind tak skal du have

Jeg håber da i hvert fald at finde en, der har lyst

Anmeld

13. marts 2013

AnneBJ

Jeg opper også lige for dig, er ikke enlig, ellers ville jeg gerne hjælpe dig - det lyder til at blive en spændende opgave!

Anmeld

13. marts 2013

Ryberg

AnneBJ skriver:

Jeg opper også lige for dig, er ikke enlig, ellers ville jeg gerne hjælpe dig - det lyder til at blive en spændende opgave!

Tusind tusind tak

Håber der er en, som vil melde sig på banen

Anmeld

14. marts 2013

Sara.

Jeg tænkte om du sku skrive noget om hvordan du behandler den enlige i dit projekt?

Da jeg skrev BA var jeg sidste december ude og interviewe og observere i en institution. Men inden da fortalte vi at vi behandlede dem med respekt, også i opgaven. Også selvom de var anonyme.

Jeg bor syd for Århus, men er "desværre" hverken enlig eller får ydelser.

Anmeld

14. marts 2013

Ryberg

Sara. skriver:

Jeg tænkte om du sku skrive noget om hvordan du behandler den enlige i dit projekt?

Da jeg skrev BA var jeg sidste december ude og interviewe og observere i en institution. Men inden da fortalte vi at vi behandlede dem med respekt, også i opgaven. Også selvom de var anonyme.

Jeg bor syd for Århus, men er "desværre" hverken enlig eller får ydelser.

Uden tvivl, at jeg behandler den enlige med respekt, det havde jeg ikke tænkt på, at skrive, da jeg synes det giver sig selv Man skal behandle hinanden ordentligt

Jeg kommer jo for, at snakke om den enliges synspunkt på det, at være enlig i det her system med de her gråzoner.
Jeg kommer ikke for, at snakke om, hvorvidt de overholder "gråzone-reglerne" eller ej.

Hvis det giver mening

Anmeld

14. marts 2013

Ryberg

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.